15 nowych sklepów Pepco w czerwcu

Pepco

Pepco kontynuuje ekspansję na polskim rynku. W maju 2017 roku sieć powiększyła się o kolejne 10 sklepów, a w planach na czerwiec jest otwarcie kilkanaście nowych placówek.

Sieć Pepco jest rozwijana w miastach liczących już od 8 tys. mieszkańców. Najdynamiczniejsza ekspansja jest realizowany w miejscowościach od 10 do 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepów sieci to ok. 450 mkw.

15 nowych sklepów Pepco

Co miesiąc sieć powiększa się o kilkanaście nowych sklepów. W planach spółki na czerwiec 2017 r. jest otwarcie 15 sklepów. Nowe placówki pojawią się m.in. we Wrocławiu, Płocku, Szczecinie, Łodzi, Kielcach, Krakowie czy Białymstoku.

Sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych Pepco kontynuuje także ekspansję zagraniczną. Pepco poza Polską działa na Słowacji, w Czechach, Rumunii i na Węgrzech. Ostatnio zdobytym przez sieć rynkiem jest Chorwacja. Dwa pierwsze sklepy Pepco w Chorwacji zostały otwarte w kwietniu w Zagrzebiu w centrach handlowych Point Shopping Center oraz Supernova.

Ponad 730 sklepów w sieci Pepco

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sklepy zlokalizowane są w centrach miast, parkach handlowych i centrach handlowych. Pepco jest częścią południowoafrykańskiego holdingu Pepkor działającego w sektorze sprzedaży detalicznej od 1965 roku. Od 2014 roku Pepkor jest częścią Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holding Limited, która łącznie zatrudnia obecnie ponad 90 tys. osób  w 6,5 tys. sklepach zlokalizowanych w 44 krajach. Grupa jest właścicielem takich marek sieci handlowych jak Pepco, Conforama, MacDan, PEP&CO, Pep, Ackermans, Duns.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.