Delikatesy Frac
Delikatesy Frac

Ruszył trzeci sklep sieci Frac w Warszawie. Operator spożywczy, który dotąd otwierał sklepy głównie w Małopolsce i na Podkarpaciu ma ambitne plany rozwoju w stolicy.

Kolejny sklep polskich supermarketów spożywczych Frac otwarto w warszawskiej dzielnicy Wilanów przy ul. Ostrej. Jest to trzeci punkt tej sieci w stolicy i 21. w Polsce.

– Dostosujemy format i powierzchnię do każdej lokalizacji – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Stanisław Frąc, właściciel sieci sklepów spożywczych Frac. I zapowiada, że właśnie Warszawa i Kraków to główne kierunki rozwoju sieci.

– Chcemy zaprezentować nasz koncept stolicy i wszystkie nowo otwierane sklepy będą wyróżniały się dobrą lokalizacją, wygodnym parkingiem i w porównaniu z konkurencją, najszerszą ofertą produktów świeżych – podkreśla Frąc.

20 mln zł na nowe sklepy Frac

Inwestor zamierza zaistnieć w każdej dzielnicy w Warszawie. W pierwszej kolejności poszukuje lokali na Mokotowie, w Śródmieściu oraz na Bielanach. Ma już zabezpieczone 2 lokalizacje w stolicy – przy ul. Konstruktorskiej oraz Jana Pawła. Na rozwój sieci Frąc do końca tego roku zamierza przeznaczyć ok. 20 mln zł.

Frac otwiera sklepy własne wolnostojące, ale jest także obecny w centrach handlowych. Lokale sieci mają od 300 mkw. do 2 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Przypomnijmy, Stanisław Frąc na rynku spożywczym działa od 1994 roku, kiedy to otworzył pierwszy sklep Delikatesy Centrum. Ambicją inwestora było stworzenie sieci sklepów spożywczych z jak najszerszą ofertą produktów świeżych i wysoką jakością obsługi. Obecnie tworzona sieć Frac posiada 21 sklepów zlokalizowanych w większości na terenie większych miast województwa podkarpackiego w tym także w centrach i galeriach handlowych.