pizza-hut-restauracja
Restauracja Pizza Hut

Setna restauracja Pizza Hut otwarta w grudniu to milowy krok w historii AmRest, operatora marki. W najbliższych latach Pizza Hut zamierza otwierać w Polsce rocznie ok. 20 lokali w różnych formatach.

Pizza Hut jest jedną z najbardziej popularnych sieci restauracyjnych z obsługą kelnerską. Marka oferuje bogaty wybór pizzy prosto z pieca, przygotowywanej ze świeżych składników. W menu restauracji znajdują się przystawki, a także słynny bar sałatkowy, w którym goście mogą komponować sałatki z ulubionych warzyw bez ograniczeń.

Stworzona w 1958 roku w Stanach Zjednoczonych przez braci Carney marka, posiada obecnie ponad 16000 punktów na całym świecie. Nad Wisłę Pizza Hut dotarła w listopadzie 1993 roku poprzez spółkę American Restaurants Services (obecnie AmRest), założoną m.in. przez Henry’ego McGoverna. Pierwszą restaurację Pizza Hut otwarto na wrocławskim Rynku.

Ekspansja w Polsce i regionie

Od tamtej pory minęło prawie 25 lat, a AmRest urósł do rangi jednej z największych spółek restauracyjnych w Europie. Firma zarządza obecnie ponad 1550 restauracjami w 15 krajach.  Ekspansja na nowe rynki i odważne decyzje dotyczące akwizycji, pozwoliły AmRest na systematyczne budowanie pozycji Pizza Hut, jako jednej z najpopularniejszych marek segmentu Casual Dining.

Spółka posiada ponad 300 restauracji Pizza Hut w Europie, ma prawa master-franczyzobiorcy w krajach Europy Środkowo-Wschodniej oraz zarządza całym biznesem Pizza Hut Delivery we Francji. Obecnie, strategia marki obejmuje m.in. rozwój organiczny na nowych rynkach (Czechy, Niemcy), a także intensywne rozwijanie działań digitalowych.

AmRest Holdings SE jest największą publicznie notowaną spółką restauracyjną w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zarządzanych przez nią marek należą: KFC, Pizza Hut, Starbucks i Burger King. AmRest jest także właścicielem marki La Tagliatella oraz dwóch chińskich konceptów: Blue Frog i KABB.