Grupa CCC jesienią otworzy swój flagowy sklep w samym sercu Warszawy. Prestiżowy salon CCC zajmie powierzchnię ponad 4 tys. mkw. na trzech poziomach. Sieć CCC – najszybciej rosnąca polska marka obuwnicza w Europie – została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2018 w dwóch kategoriach: New Retail Concept oraz Retailer of The Year.

CCC, obecne w 18 krajach, posiada salony flagowe niemal w każdej stolicy kraju, gdzie operuje. Są to prestiżowe lokalizacje w centrach handlowych lub przy dużych traktach komunikacyjnych w centrum miasta. Takie salony CCC znajdują się między innymi w Berlinie, Budapeszcie, Pradze, Sofii, Moskwie czy Bukareszcie. Najnowszy salon sieci otwarty zostanie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior.

– Cieszymy się z podpisania umowy najmu w tej lokalizacji. Przejęliśmy już powierzchnię i rozpoczęliśmy prace adaptacyjne – mówi Karol Semik, Dyrektor ds. Rozwoju CCC.

Grupa CCC to jedna z największych i najszybciej rozwijających się w Europie dużych firm wyspecjalizowanych w handlu obuwiem oraz jeden z największych producentów obuwia w Europie. CCC operuje blisko 1 tys. sklepów, o powierzchni przekraczającej 0,5 mln mkw., i jest obecna w 18 krajach w Europie i poza nią. Zatrudnia ponad 12 tys. pracowników i sprzedaje rocznie prawie 40 milionów par butów. Z uwagi na duże plany rozwojowe, marka zdecydowała się na ulokowanie swojego flagowego sklepu w najbardziej topowej lokalizacji w Polsce, którą są mieszczące się w samym sercu Warszawy Domy Towarowe Wars Sawa Junior. WSJ jest jednym z najstarszych centrów handlowych w Polsce, w którym obecnie znajdują się flagowe sklepy takich marek jak Zara, H&M czy TK MAXX.

3 tys. osób w ciągu 1 h

– Ulica Marszałkowska, przy której znajdują się Domy Towarowe Wars Sawa Junior, jest najczęściej odwiedzaną ulicą handlową w Polsce, a w ciągu godziny przechodzi nią ponad 3 tys. osób. Na jej duży potencjał handlowy wpływa obecność popularnych marek, adresowanych do masowego odbiorcy, zlokalizowanych właśnie w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Wybór tej prestiżowej lokalizacji przez CCC na salon flagowy jest kolejnym dowodem na ambitną strategię rozwoju marki, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek retailowych – Małgorzata Laskowska, Zastępca Dyrektora w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, CBRE.

CBRE doradzało właścicielowi obiektu przy negocjacjach umowy najmu oraz w procesie technicznego przygotowania powierzchni.