SCF 2018: MMG realizuje strategię rozwoju obiektów

Nowe obiekty, nowi najemcy, przedłużanie umów i plany rozbudowy – koniec 2017 roku to okres dużych zmian w portfolio Master Management Group. Wszystkie obiekty zostaną zaprezentowane podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

– Niedawno przejęliśmy na własność portfel 7 centrów, którymi do tej pory zarządzaliśmy – MMG Centers Ciechanów to jeden z tych obiektów i pierwszy, który będzie rozbudowywany. Planowana rozbudowa jest odpowiedzią na popyt na powierzchnie handlowe ze strony kolejnych najemców – mówi Paul Kuśmierz, prezes Master Management Group.

Rok 2017 był bardzo pomyślny pod względem ilości przedłużonych umów w obiektach należących do Master Management Group. Na dalszą współpracę z MMG Center Ciechanów w kolejnych latach zdecydowało się aż 9 najemców: New Yorker, Martes Sport, CCC, Hebe, Apteka Przyjazna, Big Star, Kolporter, Play oraz RTVEuroAGD, który przywitał klientów zupełnie nowym konceptem. W pasażach powstały też 3 nowe wyspy: punkt bankowy MKiosk należący do MBanku, stoisko z lakierami hybrydowymi Semilac oraz fotobudka firmy Bujaki.

MMG Centers Ciechanów, o łącznej powierzchni 15,6 tys. mkw. GLA jest skomercjalizowane w 100 proc. i cieszy się pozycją wiodącego centrum na lokalnym rynku. W związku z dużym zainteresowaniem najemców powierzchniami handlowymi w centrum, Master Management Group przygotowuje plany rozbudowy obiektu o ok. 3 tys. mkw. Rozbudowa obejmie m.in. strefę gastronomiczną i rozrywkową, w tym wprowadzenie wielosalowego kina.

Rozwój oferty

Rekomercjalizacja prowadzona jest także w MMG Centers Kutno, gdzie umowy najmu podpisały trzy nowe marki: Vision Express, Neonail i Bujaki. Dzięki nowym umowom, właściciel i zarządca projektu wzmacnia portfolio usług dostępnych w obiekcie.

– Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty usług i proponowaniu klientom atrakcyjnych eventów w centrum. Efektem naszych działań jest wzrost odwiedzalności na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy oraz kolejne umowy najmu – mówi Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.

MMG Centers Kutno jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni handlowej 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe, m.in. H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Mohito, CCC, Rossmann. Odpowiednio dobrany mix najemców we wszystkich obiektach to wynik konsekwentnie realizowanej strategii Master Management Group.

MMG we wrześniu ubiegłego roku przejęła na własność portfel centrów zlokalizowanych w Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich, Józefosławiu, Lubinie, Poznaniu i Szczecinie. Firma zarządza też Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z przejętymi centrami stanowi łącznie około 100 tys. mkw. powierzchni handlowej.

Ponadto MMG pracuje nad najnowszym konceptem Forest Park Outlet w Łomnej pod Warszawą. Będzie to pierwsze w Polsce centrum outletowe wyróżniające się unikalną architekturą village outlet, zaprojektowane w stylu zachodnim i w harmonii z otoczeniem. MMG realizuje też projekty w Zawierciu Kołobrzegu i Legionowie oraz buduje w Łodzi obiekt biurowo-handlowo-hotelowy Piotrkowska 155. W obiekcie otwarta zostanie pierwsza kawiarnia sieci Starbucks w centrum Łodzi. Nowy lokal zajmie powierzchnię 108 mkw. na parterze pięciokondygnacyjnego budynku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl