5-lecie Lodolandii: 470 punktów gastronomicznych w Polsce i zagranicą

– Dynamiczna ekspansja jest wpisana w strategię, którą konsekwentnie realizujemy. W ciągu pięciu lat naszej działalności zbudowaliśmy sieć sprzedaży liczącą blisko 470 punktów gastronomicznych zlokalizowanych przy najbardziej pożądanych centrach handlowych w danym mieście i jeszcze nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery s.c., do której należą Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab.

Spółka Sweet Gallery dokładnie 4 marca br. obchodzi 5-lecie swojej działalności. Ekspansję swoich konceptów rozpoczęła w 2013 roku od 8 punktów własnych Lodolandii. W 2014 roku było ich już 29, z czego 15 to punkty własne, a 14 – franczyzowe. W 2015 roku Lodolandia miała już łącznie 184 punkty sprzedaży, a w 2016 roku – 250. Obecnie punktów Lodolandii w całej Polsce jest w sumie 367.

Równolegle z rozwojem sieci oferującej m.in. lody, gofry, desery oraz napoje chłodzące spółka Sweet Gallery postawiła na rozwój dwóch kolejnych konceptów: Kołacz na Okrągło oraz Bafra Kebab. Dziś sieć obejmuje kolejno po 73 i 28 lokalizacji.

Po zaledwie 5-ciu latach działalności udało się łącznie otworzyć blisko 470 lokalizacji w Polsce oraz zagranicą, m.in. w Niemczech, na Słowacji oraz w Wielkiej Brytanii.

Regularny wzrost

– Rokrocznie nasza sieć sprzedaży rozrasta się o dziesiątki nowych punktów sprzedaży. Tak intensywny rozwój to odpowiedź na realne potrzeby klientów i duże zainteresowanie ze strony franczyzobiorców, którzy chętnie sięgają po sprawdzone i przynoszące wymierne korzyści rozwiązania. Wiedzą, że jesteśmy rzetelnym partnerem, a nasze koncepty są bardzo rozpoznawalne nie tylko w Polsce – mówi Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery s.c.

Plany na koniec 2018 w dalszym ciągu zapowiadają się ambitnie. W tym roku sieć sprzedaży ma wzrosnąć do 600 lokalizacji. W ostatnim czasie spółka Sweet Gallery otworzyła nowe punkty w CH Manhattan w Gdańsku, Atrium Molo w Szczecinie, CH NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim, Galerii Gryf w Szczecinie oraz Galerii Szperk w Gdyni.

Spółka poza pojedynczymi konceptami gastronomicznymi Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab, oferuje także możliwość otwarcia całej strefy chillout ze wszystkimi brandami. Strefa chillout to odpowiedź na rosnące znaczenie funkcji rozrywkowej centrów handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl