scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Sieć sprzedaży VIVE Profit Center znacząco się powiększy

vive-profit

VIVE Profit Center zapowiada otwarcia kolejnych punktów handlowych na terenie całego kraju. Docelowo powstanie nawet 80 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.

VIVE Profit Center to jedna ze spółek wchodzących w skład VIVE Group, z których główna – VIVE Textile Recycling, działając od ponad 26 lat, jest liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Spółka zajmuje się zarządzaniem i rozwojem sieci wielkopowierzchniowych sklepów z niepowtarzalną odzieżą. Obecnie posiada ponad trzydzieści sklepów detalicznych stale rozbudowując sieć w całej Polsce. W planach jest otwarcie 80 tys. mkw. nowej powierzchni handlowej.

Rozwój sieci sklepów w całej Polsce

Sieć sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit rozwija się dynamicznie. Coraz więcej sklepów zlokalizowanych jest w galeriach i parkach handlowych, które stały się istotnym kierunkiem rozwoju sieci sprzedaży. Marka VIVE Profit skutecznie przyciąga nowych klientów do tych obiektów.

– Jesteśmy cennym najemcą ze względu na atrakcyjny produkt i generowany dzięki temu duży ruch klientów, których przyciągamy ogromną ilością bardzo dobrej jakości multibrandowej odzieży w przystępnych cenach. To nas mocno wyróżnia – mówi Ewelina Rozpara, Rzecznik Prasowy VIVE Group

Duża powierzchnia każdego sklepu pozwala klientom na dokonywanie zakupów w bardzo komfortowych warunkach, a oferowany towar, w zależności od rodzaju, eksponowany jest na wieszakach, półkach lub w koszach. Raz na dwa tygodnie następuje całkowita wymiana asortymentu w każdym sklepie należącym do sieci. Wszystkie punkty VIVE Profit oferują klientom ponad 100 tys. sztuk markowej odzieży każdego dnia. Sklepy VIVE Profit to pod wieloma względami ciekawy koncept sprzedaży odzieży z tzw. drugiego obiegu, szansa na znalezienie oryginalnej i niepowtarzalnej garderoby.

Nowy format sprzedaży

Pod koniec lutego spółka wprowadziła nowy format sprzedażowy. Dzięki marce VIVE Premium dociera do najbardziej wymagających klientów. Pierwszy sklep o powierzchni 350 mkw. ma przytulny i butikowy wystrój, który sprzyja zakupom. Marka zadbała o łatwość przeglądania dostępnej odzieży, dlatego każdy element będzie posiadał metkę ze stałą ceną oraz będzie wywieszony na wieszakach.

– Mamy już sklepy w 10 województwach w Polsce. Przyszedł czas na rozwój punktów w województwie pomorskim. Nasz pierwszy sklep VIVE Profit w Gdańsku cieszy się dużym zainteresowaniem mieszkańców, dlatego postanowiliśmy właśnie w tym mieście otworzyć punkt handlowy nowego formatu. Mamy nadzieje, że butikowy charakter sklepu również przypadnie do gustu gdańszczanom – mówi Łukasz Kowalczyk, Menedżer Regionalny VIVE Profit Center.

W związku z planami dalszego rozwoju spółka jest na etapie poszukiwania nowych partnerów biznesowych, oferujących powierzchnie handlowe (200-250 mkw.) w najlepszych lokalizacjach dużych miast.

VIVE Profit Center to spółka należąca do Grupy VIVE – organizacji globalnej, której działania nie ograniczają się wyłącznie do polskiego rynku. Współpracuje z klientami z rynków europejskich, azjatyckich, afrykańskich oraz amerykańskich.  Odpowiedzialny biznes ma znacznie głębszy sens niż wyłącznie generowanie dochodu. To przede wszystkim dbałość o środowisko, wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań i wychodzenie naprzeciw ludzkim potrzebom. Prowadząc politykę zrównoważonego rozwoju Grupa  stara się sprostać społecznym i środowiskowym wyzwaniom dzisiejszego świata.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY PORTALU
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

Codzienny newsletter kierowany jest do profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów oraz dostawców nowoczesnych usług i technologii dla rynku retail

* indicates required