Najemcy powiększają lokale w Galerii Jurajskiej

galeria-jurajska-centrum

Coraz więcej najemców decyduje się na powiększenie swoich lokali lub relokację na większy metraż w Galerii Jurajskiej w Częstochowie. Tylko od początku 2016 roku taki ruch wykonało już 21 najemców, m.in. Deichmann, Vistula, Ryłko, Big Star, Ochnik czy Smyk. Teraz do grona marek, które zdecydowały się na zwiększenie powierzchni najmu dołączają kolejne trzy.

Działający od kilku lat w Jurajskiej salon Tous przeniósł się właśnie z lokalu mającego 45 mkw. na 60 mkw. Marka Diverse z kolei zdecydowała się nie tylko na relokację, ale także ponad dwukrotne powiększenie sklepu wyprowadzając się z 160 mkw. i wprowadzając na 350 mkw., zamieniając przy okazji poziom 0 galerii, na +1.

Na większy lokal zdecydował się także salon meblowy Mebel Rust, który ponownie zostanie otwarty pod nowym szyldem Ernest Rust. Znana w całej Polsce marka z segmentu wyposażenia wnętrz przeniosła się ze 145-metrowego salonu, do salonu mającego 204 mkw., pozostając jednocześnie na poziomie +1 galerii.

Coraz częstsze decyzje najemców Jurajskiej o powiększeniu lokali to, jak podkreśla zarząd obiektu, zasługa m.in. pozycji, jaką centrum handlowe zbudowało sobie  w ostatnich latach na lokalnym rynku, a także sukcesu jaki galeria odniosła na rynku. Tylko w 2017 roku centrum odwiedziło blisko 7 milionów osób. Także 2018 rok obfituje w rekordy footfall. Niedawno galeria zanotowała najlepszy maj w swojej 8-letniej historii, zamykając miesiąc, pomimo wolnych niedziel i dni, z liczbą ponad 540 tys. klientów.

Rekomercjalizacja Galerii Jurajskiej

Wpływ na decyzje najemców mają także inne czynniki. W tym m.in. z sukcesem przeprowadzona rekomercjalizacja, w efekcie, której galeria jest już prawie w 100 proc. wynajęta.  Fakt, że oferta to dziś jeden z najmocniejszych atutów galerii sprawił także, że centrum handlowe przyciąga dziś nie tylko częstochowian i mieszkańców sąsiednich powiatów, ale także mieszkańców miast z województw graniczących z Częstochową, w tym. z woj. łódzkiego, opolskiego, świętokrzyskiego. Tym samym zasięg galerii obejmuje dziś nawet 1,4 miliona osób.

– Galeria odnosi sukces na rynku, a tym samym i nasi najemcy.  Dziś jesteśmy nie tylko stabilnym partnerem, ale także partnerem biznesowym wciąż z ogromnym potencjałem, w którego warto inwestować. Ten potencjał widzą dziś nasi najemcy, a do inwestycji przekonują zarówno dobre wyniki finansowe, jak i zamiany, jakie zaszły i zachodzą w galerii – mówi Anna Borecka-Suda, leasing manager Galerii Jurajskiej.

Te ostatnie obejmują przede wszystkim serię inwestycji modernizujących galerię. Tylko w ostatnich 2 latach Jurajska przemodelowała m.in. food court, stworzyła toalety rodzinne, zainwestowała w nowe strefy relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z  olbrzymimi akwariami, a także w najnowocześniejszy w Polsce system zarządzania parkingiem z aplikacją mobilną oraz nowe parkingi w tym m.in. dla autokarów.

Najnowsza inwestycja galerii to ponad 8-tysięczny ogród miejski na bulwarach Warty jakie sąsiadują z galerią. Centrum handlowe stworzyło tam nietypową zieloną strefę ze ścieżkami, fontannami i placami zabaw. Pierwszy tego typu obiekt łączący rekreację z zakupami w Częstochowie.

– Galeria się zmienia, uwspółcześnia, dopasowuje do oczekiwań, jakie mają dziś konsumenci, także ci z pokolenia millenialsów i pokolenia Z. W efekcie tworzymy galerię przyjazną, nowoczesną i bardzo komfortową, w której oprócz zakupów, można produktywnie spędzić czas wolny w unikalnych strefach. To tworzy niezwykłą otoczkę dla naszych najemców, stymulując przy okazji rozwój ich biznesu i ruch w sklepach – zapewnia Roman Bugajczyk, dyrektor galerii.

200 sklepów w Galerii Jurajskiej

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie. Jego otwarcie miało miejsce w 2009 roku. Od tego czasu galeria zyskuje na popularności. Dziś jest to najchętniej wybierane miejsce zakupów, nie tylko częstochowian, ale także mieszkańców ościennych miast. Tylko w 2017 roku galerię odwiedziło blisko 7 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć blisko 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych.  Wiele z nich na lokalnym rynku zadebiutowało w Galerii Jurajskiej. Swoje sklepy posiadają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów, parking autokarowy, a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajdują się przystanki kilkunastu linii autobusowych.

Obiekt należy do spółki GTC i zostanie zaprezentowany podczas jesennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference 26-27 września 2018 r.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.