LC Waikiki otwiera czwarty sklep w Polsce

LC Waikiki

LC Waikiki, turecka marka, lider rynku odzieżowego w 15 krajach, wynajął 930 mkw. powierzchni w stołecznym centrum handlowym Atrium Reduta. Otwarcie sklepu jest zaplanowane na 15 czerwca tego roku. W procesie negocjacji i przygotowania długoterminowej strategii najmu markę LC Waikiki reprezentowali eksperci firmy JLL, wyłączny agent ds ekspansji tej marki w Polsce.

W Polsce marka LC Waikiki jest obecna w Warszawie i Wrocławiu, a Atrium Reduta będzie jej czwartą lokalizacją w naszym kraju.

LC Waikiki wchodzi do Atrium Reduta

– LC Waikiki uzupełni zróżnicowany portfel najemców Atrium Reduta, kierując swoją ofertę do tych klientów, którzy poszukują dobrego jakościowo asortymentu w przystępnej cenie. Jednocześnie turecki gigant kontynuuje swoją dynamiczną ekspansję, która jest zgodną z globalną strategią biznesową firmy – do 2023 LC Waikiki może być jedną z trzech najlepiej prosperujących sieci odzieżowych w Europie – mówi Dagmara Filipiak, Dyrektor, Dział Reprezentacji Najemcy, JLL.

Położone przy Alejach Jerozolimskich centrum handlowe Atrium Reduta oferuje ponad 45 tys. mkw. powierzchni, na której działa blisko 140 sklepów i punktów usługowych, m.in. pralnia, apteka, biuro podróży, fryzjer, czy myjnia samochodowa. Wśród kluczowych najemców znajdują się takie marki, jak hipermarket Carrefour, Cropp, Duka, Ecco, Empik, RTV Euro AGD, H&M, Hebe, Home & You, House, KappAhl, Mohito, Orsay, Reserved, Rossmann, Sephora, Sinsay, Swiss czy Tchibo.

Dział Reprezentacji Najemcy JLL odpowiada za kompleksową analizę rynku, opracowanie długofalowej strategii rozwoju marki na rynku polskim, identyfikację najlepszych lokalizacji handlowych, negocjowanie warunków najmu, jak również wsparcie marketingowe i komunikacyjne. Firma obsługuje zarówno marki obecne już w Polsce – rozwijające lub optymalizujące portfolio swoich lokalizacji, jak i planujące swój debiut na naszym rynku.

850 sklepów LC Waikiki

Firma założona w 1988 roku, od 1997 roku działająca w Turcji jako LC Waikiki Mağazacılık Hizmetleri Ticaret A.Ş. pozwala ludziom cieszyć się „przystępną modą” zgodnie z mottem firmy: „Każdy zasługuje na to, aby dobrze się ubrać”. LC Waikiki od 30 lat kontynuuje wzrost zarówno w Turcji, jak i za granicą, będąc wiodącą marką przemysłu odzieżowego w segmencie ready-to-wear. Firma ma ponad 850 sklepów zlokalizowanych w 38 krajach, gdzie zatrudnia 42 000 pracowników. Obrót firmy w 2017 r. wyniósł 12,2 mld TL. W bieżącym roku fiskalnym planowane jest otwarcie 150 nowych sklepów w 12 nowych krajach, w tym w Grecji, Chorwacji i Czarnogórze. Wraz z wejściem na te rynki LC Waikiki będzie obecne w 50 krajach, ponadto firma będzie posiadała 1 000 sklepów i zamierza osiągnąć 10 miliardów USD obrotu ogółem.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.