Japońska marka buduje sieć sprzedaży w Polsce

Restauracja Menya Musashi Ramen Shop rozpoczęła ekspansję na polskim rynku. Debiut marki zaplanowany jest na jesień bieżącego roku w Warszawie i Gdańsku. Już w 2019 roku otwarta zostanie kolejna lokalizacja.

Dwie pierwsze w Polsce restauracje japońskiej marki otwarte zostaną jeszcze w 2018 roku. Jesienią Menya Musashi Ramen Shop wzbogaci ofertę gastronomiczną jednego z warszawskich centrów handlowych i nowo otwartego Forum Gdańsk.

Na tym nie koniec ekspansji. W pierwszym półroczu 2019 roku sieć pojawi się w Galerii Młociny. Restauracja o powierzchni prawie 250 mkw., z kameralnym, zewnętrznym ogródkiem, przynależeć będzie do Karuzeli na Bielanach – jednej ze stref tworzących przestrzeń restauracyjno-rozrywkową Galerii Młociny.

– Menya Musashi podjęła decyzję o uruchomieniu lokalu na warszawskich Bielanach, jako że koncept restauracyjny i oferta marki doskonale wpisują się w nowatorską koncepcję strefy restauracyjnej Galerii Młociny. Jesteśmy przekonani, że takie czynniki jak m.in. bardzo dobra lokalizacja obiektu przy węźle transportowym i stacji metra oraz związany z tym znaczący przepływ potencjalnych klientów, przyczynią się do sukcesu marku Menya Musashi na stołecznym rynku restauracyjnym – informuje Karolina Stankiewicz, Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych i Reprezentacji Najemcy, JLL.

Znana na całym świecie

Pierwsza restauracja Menya Musashi Ramen Shop została otwarta w 1996 roku, w jednej z najbardziej luksusowych i modnych dzielnic Tokio – Aoyama. Sukces restauracji, która zdobyła uznanie i wspaniałe recenzje licznych gości, doprowadził do otwarcia nowych lokali nie tylko w Japonii, ale również daleko poza jej granicami.

Dziś restauracje Menya Musashi Ramen Shop z powodzeniem działają w Japonii, Singapurze, Chinach, Tajlandii, Wietnamie, Malezji, na Ukrainie i na Hawajach, a wkrótce będą również w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl