Posnania wzmacnia ofertę mody męskiej

Posnania

Em Men’s Accesories, Pako Lorente, Many Mornings oraz Vans – to marki, które dołączyły do grona najemców Posnanii. Dzięki nowym otwarciom Posnania umocniła swoją pozycję lidera w kategorii mody męskiej.

– Współcześni mężczyźni przywiązują coraz większą wagę do swojego wyglądu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom przyciągnęliśmy do Posnanii kolejne marki, które mają ofertę szytą na miarę ich potrzeb – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Otwarcie aż czterech nowych lokali wpisuje się w naszą koncepcję all about lifestyle – dodaje.

Nowi najemcy

Many Mornings to polska marka zajmująca się produkcją i dystrybucją kolorowych  skarpetek. Koncept marki oparty jest na oferowaniu skarpetek nie do pary, które doskonale uzupełniają najbardziej lifestylowe stylizacje. Butik w Posnanii będzie pierwszym stacjonarnym lokalem marki w Wielkopolsce.

Pako Lorente to polska firma zajmująca się̨ projektowaniem, produkcją i sprzedażą̨ odzieży. Em Men’s Accesories to marka oferująca szeroki wybór akcesoriów męskich w stylu casual, smart casual i oficjalnym. W ofercie można znaleźć produkty zarówno krajowych producentów jak i zagranicznych.

Ostatnią nowością jest marka Vans, która specjalizuje się w produkcji obuwia, odzieży i akcesoriów sportowych przeznaczonych do skateboardingu, surfingu oraz snowboardingu.

Posnania

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci.

#all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.

Posnania jest jednym z dwudziestu czterech obiektów handlowych w kraju zarządzanym przez Apsys Polska – wiodącego operatora branży w Polsce i we Francji.

Apsys jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference, które odbędzie się w dniach 26-27 września 2018 roku w warszawskim Centrum Expo XXI.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn