Kolejna odsłona nowej strategii Teletorium

– Pierwszy w Polsce internetowy sklep stacjonarny z artykułami GSM – tak o nowej realizacji Teletorium mówi w rozmowie z Retailnet Wiceprezes Zarządu Marek Kaczmarek.

Innowacyjny, komfortowy i nieszablonowy to najlepsze określenia salonu sprzedaży Teletorium uruchomionego w ostatnim czasie w Centrum Handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Inwestycja, którą prezentuje Teletorium łączy w sobie zalety Wirtualnego Sprzedawcy, wygodę zakupów stacjonarnych i fenomen strefy „chillout”. I jest dowodem na skuteczność działania firmy, która zapowiedziała niedawno wdrożenie nowej strategii opartej na rozwiązaniach wirtualnych oraz utrzymanie pozycji trendsettera nowych technologii. Nowy sklep Teletorium, usytuowany w strefie operatorów GSM, zaprojektowany został z myślą o najbardziej wymagających klientach, którzy twierdzą, że w galeriach handlowych widzieli już wszystko.

Nowy koncept salonu Teletorium w Magnolia Park

Decyzja o implementacji konceptu w Magnolia Park, jak podkreśla zarząd sieci, nie była przypadkowa. Teletorium jest wrocławską firmą o ogólnopolskim zasięgu i co za tym idzie nowe rozwiązania pierwsze kroki stawiane są na lokalnym rynku. Umożliwia to szybką reakcję na potrzeby klientów i dokonywanie niezbędnych korekt. Magnolia Park, należąca do najbardziej prestiżowych lokalizacji na Dolnym Śląsku od lat cieszy się niesłabnącą sympatią konsumentów. Mix najemców, sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych przyciąga wielbicieli zakupów, żądnych coraz to nowych doświadczeń i niespodzianek. A tym właśnie będzie sklep Teletorium.

Jednym z najważniejszych założeń projektu jest minimalizm formy. Ekspozycję towarów ograniczono tu do minimum a całą gamę produktów obejrzeć i kupić można na ekranie monitora siedząc w wygodnej sofie i  słuchając relaksacyjnej muzyki. W projekcie Teletorium nic nie jest przypadkowe. Przestronne wnętrze, jasne i optymalnie dobrane barwy w połączeniu z nasyconymi kolorami brandu, które stały się od niedawna wizytówką firmy, najlepiej świadczą o oryginalnym wystroju – ma być elegancko, ale nowocześnie i niebanalnie. Na dużych ekranach prezentowana będzie oferta promocyjna sieci.

Collectshop od Teletorium

Testowy koncept Teletorium nazwano roboczo „collectshop’em”. Wyróżniać będzie go także jakość obsługi. Znany już wielu klientom Wirtualny Sprzedawca błyskawicznie dopasuje artykuły do oczekiwań klientów a specjalnie przeszkolony personel sklepu służyć będzie pomocą zarówno techniczną jak i merytoryczną.

Wirtualny Sprzedawca, Targi Teletorium Mobile & Lifestyle, Fashion Pointy czy nowy sklep w Magnolia Park to tylko niektóre, zrealizowane pomysły tej marki. Jak zaznaczył w ostatnim wywiadzie Marek Kaczmarek – Wiceprezes Zarządu firmy – Nie jest to nasze ostatnie słowo, jesteśmy w trakcie wdrażania kolejnych elementów nowej strategii i nowych konceptów detalicznych w kanale off i online.

Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, implementacją dotychczasowych rozwiązań Teletorium zainteresowana jest zagraniczna firma działająca na terenie Europy Północnej. Miały już miejsce pierwsze rozmowy na temat potencjalnej współpracy.

Przypomnijmy, Teletrium to sieć specjalistycznych sklepów z produktami GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Teletorium jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl