SCF 2018: Metropolitan Investment zwiększa portfel inwestycyjny

Metropolitan Investment znany z realizowania projektów inwestycyjnych dla klientów indywidualnych, na rynku nieruchomości istnieje od ponad dwóch lat. W tym czasie spółka zdążyła już stworzyć rozpoznawalny brand, który przyciąga coraz więcej inwestorów.

Marka Metro to przede wszystkim mocny gracz na rynku nieruchomości komercyjnych, który dzięki unikalnemu podejściu w prowadzeniu projektów, gwarantuje bezpieczeństwo lokowanego kapitału i wysoki zwrot z inwestycji. To dlatego portfolio obiektów pod szyldem Metro stale się rozrasta, a spółka wciąż rozwija nowe inwestycje.

Wybrane projekty spółki zaprezentowane zostaną podczas Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Siła brandu Metro

Metropolitan Investment to spółka inwestycyjno-deweloperska, która specjalizuje się w realizacji projektów komercyjnych. W ramach brandu Metro deweloper rozwija cztery typy nieruchomości, w skład których wchodzą: Galeria Metro (czyli centra handlowe), Metro Park (formaty typu retail park), Metro Outlet (projekty outletowe) oraz Metro Retail (obiekty handlowo-usługowe w atrakcyjnych lokalizacjach). Głównym założeniem budowania silnej marki Metro, która jest w stanie osiągać w sektorze przewagę konkurencyjną, jest realizowanie inwestycji, które będą wyróżniać się wysokim standardem i skutecznością.

Kluczowymi elementami prowadzenia tego typu projektów jest przede wszystkim koncept dobrany odpowiednio do potrzeb określonego rynku, a także pozyskanie strategicznej lokalizacji, współpraca z największymi i sprawdzonymi najemcami oraz profesjonalne zarządzanie obiektem. Całość składa się na sukces brandu, który na rynku osiągnął już ugruntowaną pozycję i stale wzmacnia wartość nieruchomości.

Sprawdzony model

Model biznesowy jaki oferuje Metropolitan Investment to sprawdzone rozwiązanie funkcjonujące z sukcesem m.in. w Stanach Zjednoczonych, gdzie mimo dojrzałości rynku popyt inwestorów na nieruchomości handlowe nie słabnie, a zamożni inwestorzy chętnie lokują swój kapitał w udziałach z sektora nieruchomości komercyjnych. Dzieje się tak ze względu na bezpieczeństwo inwestycji w nieruchomość handlową, które zapewniają między innymi stabilni najemcy i długoterminowe umowy najmu. Oprócz kompleksowej realizacji inwestycji, za którą odpowiedzialny jest zespół specjalistów przygotowujących kolejne etapy projektu, takie jak projektowanie, budowa czy komercjalizacja, spółka zapewnia także profesjonalne zarządzanie obiektem.

Ten wygodny, bezobsługowy model gwarantuje inwestorom, że ich własność przez cały czas jest w odpowiednich rękach. Dodatkowo nowoczesne obiekty, które powstają w ramach brandu, uwzględniają aktualne trendy, dotyczących preferencji klientów w zakresie robienia zakupów, realizując tym samym powszechne na rynku tendencje, by spełniać oczekiwania klientów i tworzyć obiekty, które spełniają oczekiwania nie tylko w zakresie robienia zakupów ale proponują im strefy rozrywki i mogą wiązać się z dodatkowymi doświadczeniami.

Inwestycje pod brandem Metro

Spółka stale poszerza skalę swojego biznesu, energicznie realizując kolejne projekty. W ciągu dwóch lat działalności Metropolitan Investment zrealizował w ramach brandu Metro 9 projektów o łącznej powierzchni ponad 16 500 mkw. GLA. Z powodzeniem działają już Metro Parki w Wiśle i Białej Podlaskiej oraz obiekty handlowo-usługowe funkcjonujące w Warszawie, Maszewie i Grodzisku Mazowieckim. Obecnie w trakcie realizacji znajduje się blisko 20 kolejnych obiektów zlokalizowanych w całej Polsce, które według planów zostaną uruchomione w ciągu najbliższych 2-3 lat. Całkowita powierzchnia GLA zaplanowanych inwestycji obejmie ponad 107 000 mkw. Do portfolio spółki dołączyły projekty, które będą realizowane m.in. w Kole, Biłgoraju, na warszawskim Wawrze, Krakowie czy w Zgorzelcu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl