Prezes OTCF: mamy pomysł na Simple

– Bazując na naszym doświadczeniu zarówno w zakresie zarządzania marką, jak również w zakresie operacji projektowych, widzimy ogromny potencjał w odbudowie wizerunku i stworzeniu silnej marki Simple – mówi dla Retailnet.pl Igor Klaja, prezes spółki OTCF, właściciel marki 4F.

20 września br. media obiegła informacja, że Zarząd Gino Rossi podpisał ze spółką OTCF list intencyjny w sprawie sprzedaży 100 proc. akcji w Simple Creative Products SA. Jakie plany w stosunku do marki Simple ma OTCF?

– Wzorem innych marek i globalnych holdingów odzieżowych, chcemy rozwijać się jako house of brands. Bazując na naszym doświadczeniu zarówno w zakresie zarządzania marką, jak również w zakresie operacji projektowych, widzimy ogromny potencjał w odbudowie wizerunku i stworzeniu silnej marki Simple. Nasz know how w zakresie zarządzania kolekcją i procesem sprzedażowym, synergie zakupowe i back officowe oraz współpraca z kilkudziesięcioma podmiotami w Polsce w zakresie produkcji, dają nam realne szanse na stworzenie, konkurencyjnego brandu Simple – zapowiada Igor Klaja, prezes spółki OTCF.

– Mamy pomysł na markę Simple, jednak jesteśmy jeszcze przed przeprowadzeniem transakcji. O szczegółach będziemy mogli informować dopiero w momencie, gdy transakcja zostanie sfinalizowana i staniemy się właścicielami akcji. Warto jednak wyjaśnić, że 4F i Simple to dwa niezależne brandy, nad którymi będą pracowały niezależne zespoły – dodaje.

Przypomnijmy, że Gino Rossi poinformowało, że list intencyjny nie ma wpływu na dotychczasowe negocjacje toczące się w sprawie sprzedaży Simple Creative Products z Monnari Trade. Strony uzgodniły obecnie porozumienie dotyczące spłaty 4 mln zł zobowiązań Simple Miss Class spółce zależnej Monnari.

200 sklepów OTCF w Polsce

Spółka OTCF obecna jest na 4 kontynentach, w 36 krajach. – W Polsce posiadamy ponad 200 sklepów i należymy do grona największych podmiotów w Europie tworzących kolekcje sport-fashion. Jesteśmy na rynku od ponad 20 lat – w tym czasie zbudowaliśmy duży i silny zespół projektantów, konstruktorów i technologów, którzy tworzą kolekcje zarówno dla profesjonalnego sportu, jak i klienta detalicznego. To wszystko stawia nas w pozycji silnego operatora retailowego z ugruntowaną pozycją na rynku oraz wiedzą i kompetencjami w tworzeniu i zarządzaniu markami odzieżowymi – mówi Igor Klaja.

Ideą OTCF jest łączenie kompetencji, technologii świata sportu ze światem stylu i mody. – Naszym wyróżnikiem jest nowoczesny design oraz wyspecjalizowany zespół projektantów, na którego czele stoi Ranita Sobańska – dyrektor kreatywna marki 4F – dodaje prezes spółki OTCF.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl