27 nowych elektromarketów i plan konsolidacji powierzchni magazynowych. Media Expert podsumowuje rok

27 nowych elektromarketów i ponad 15 tys. mkw. powierzchni sprzedażowej – to bilans tegorocznej ekspansji Media Expert. Sieć jednocześnie zmodernizowała łącznie 43 placówki, unowocześniając infrastrukturę i ekspozycję produktów. Zakupy w Media Expert możemy zatem zrobić już w niemal 460 elektromarketach i 377 polskich miastach.

– Media Expert od kilku już lat konsekwentnie rozwija sieć swoich elektromarketów, a realizowana strategia ekspansji przynosi rezultaty. Tylko w tym roku sieć uruchomiła sprzedaż w 27 nowych elektromarketach, a zgodnie z zapowiedziami, do końca grudnia powstanie ich jeszcze 12. Równolegle z otwarciami nowych punktów, aż 43 elektromarkety zostały poddane remontom lub modernizacji, znacząco zwiększając możliwości sprzedażowe i wygodę zakupów. Łącznie w ciągu 10 miesięcy tego roku, do dyspozycji klientów oddano powierzchnię 50 tys. mkw., na którą składa się 15,5 tys. mkw. nowych i 34,5 tys. mkw. wyremontowanych elektromarketów. „Istotnie wzmocniliśmy naszą obecność na rynku. Dziś zakupy w Media Expert mogą zrobić mieszkańcy 377 polskich miast, zarówno tych mniejszych, jak i głównych, polskich aglomeracji, z którymi dotąd mniej kojarzono naszą sieć – mówi Michał Mystkowski, reprezentujący sieć Media Expert.

Plan ekspansji sieci Media Expert

Wśród wspomnianych 27 nowych elektromarketów, 10 usytuowanych jest w miastach dużych, powyżej 200 tys. mieszkańców – m.in. w Warszawie, Krakowie, Radomiu, Szczecinie, czy Gdańsku i Gdyni. W stolicy otwarto trzy elektromarkety, a w planie na tegoroczne inauguracje sprzedaży są jeszcze dwa – w tym jeden w zyskującej na coraz większej popularności Galerii Północnej.

– Nasza obecność w dużych miastach to naturalna konsekwencja stabilnego rozwoju. Dysponujemy dziś unikalnym know-how, mamy wieloletnie doświadczenie i ambicje umacniania naszej roli na polskim rynku. Chcemy być konkurencyjni, ale umiemy również minimalizować ryzyka i rozsądnie inwestować w rozwój sieci. Dziś zarówno duże, jak i mniejszej miasta prężnie się rozwijają, stają się coraz bardziej innowacyjne, głodne współczesnych technologii. Cieszymy się bardzo, że możemy być uczestnikami tych zmian i umożliwiać mieszkańcom kilkuset polskich miast i miasteczek dostęp do nowoczesnych produktów, które ułatwiają codzienne życie, komfort i realizację pasji – dodaje Mystkowski.

459 elektromarketów Media Expert w 377 miastach

Media Expert działa na polskim rynku od 2002 roku. Elektromarkety tej sieci oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także smartfony, laptopy, tablety i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Media Expert jest największą siecią elektromarketów w Polsce – w jej skład wchodzi 459 elektromarketów w 377 miastach na terenie całego kraju. Marka jest obecna na rynku od 2002 r. Sieć zatrudnia ok. 8,5 tys. pracowników.

Elektromarkety Media Expert oferują najnowsze produkty segmentu RTV i AGD, a także laptopy, tablety, smartfony i sprzęt fotograficzny. W wybranych elektromarketach dostępne są również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. W 2012 rok sieć uruchomiła internetowy kanał sprzedaży. Sklep www.mediaexpert.pl jest regularnie notowany wśród najpopularniejszych witryn w kategorii E-commerce w Polsce według badania Megapanel PBI/Gemius.

Elektromarkety Media Expert zapewniają transport i serwis, utylizację starego sprzętu, realizację indywidualnych zamówień oraz bogaty pakiet usług instalacji i konfiguracji sprzętu. Klienci mogą liczyć również na atrakcyjne promocje, wyprzedaże i wygodne systemy ratalne. Partnerami strategicznymi marki w kontekście usług kredytowych są Credit Agricole Bank Polska S.A., Santander Consumer Bank S.A. oraz Alior Bank S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl