Szwedzka marka Markslöjd uruchomiła w Polsce nowy showroom

Firma Markslöjd, skandynawski producent lamp i dekoracji, uruchomił w swojej siedzibie w Dąbrowie (k. Poznania) nowy showroom. Można w nim zobaczyć odświeżoną ekspozycję z najnowszymi lampami i dekoracjami z jesiennej oferty. W dniu otwarcia showroomu odbyły się szkolenia i warsztaty dla pracowników oraz prezentacja nowej strategii firmy.

W nowym showroomie większość lamp i dekoracji prezentowana jest w formie ciekawych aranżacji, które podkreślają zalety stylu skandynawskiego w oświetleniu wnętrz. Ekspozycja zajmuje ok. 250 mkw. i znajduje się na parterze budynku, dzięki czemu jest łatwo dostępna dla odwiedzających. Nowy showroom to przyjazna przestrzeń spotkań m.in. z klientami, partnerami biznesowymi i architektami wnętrz, służąca prezentacji oferty, a nie sprzedaży produktów.

Ekspansja Markslöjd w Polsce

Marka Markslöjd istnieje w Polsce od połowy lat 90., a produkty są dostępne m.in. w sklepach z oświetleniem, marketach budowlanych i internecie. Natomiast pojawienie się sklepów partnerskich z ekspozycjami produktów to nowy element w strategii budowania marki w Polsce, który rozpoczął się w tym roku. Pierwszy salon partnerski na polskim rynku pojawił się w maju 2018 r w Galerii Nova w Rzeszowie. Przygotowana specjalna ekspozycja prezentowała produkty marki Markslöjd i przykłady ciekawych aranżacji.

Od tego czasu w Polsce powstały cztery duże ekspozycje z oświetleniem. To element nowej koncepcji prezentacji produktów. Lampy przedstawiane są w naturalnych aranżacjach zgodnych z ich przeznaczeniem. Celem programu jest stworzenie bliższej współpracy i budowanie sieci salonów partnerskich. Główne korzyści to dostęp do szerszej oferty firmy oraz pełnej wiedzy na temat produktów. Dotychczas nowe ekspozycje z lampami i dekoracjami Markslöjd pojawiły się w salonach Lamark w Rzeszowie, Artemodo w Lublinie oraz dwóch salonach Janex – w Koszalinie i Kołobrzegu.

Salon Markslöjd
Salon Markslöjd

10 nowych salonów partnerskich  Markslöjd

Do końca września otwarte zostały dwa kolejne salony partnerskie Markslöjd w Gdańsku i Poznaniu, a jeszcze w tym roku będzie ich już 10 w różnych miastach na terenie całego kraju. W oparciu o doświadczenia współpracy z pierwszymi salonami partnerskimi rozwijany będzie program budowania kompetencji handlowców i sprzedawców.

– Idea sklepów patronackich marki Markslöjd to przede wszystkim możliwość nawiązania bliższych relacji z naszymi partnerami biznesowymi. Pokazujemy szwedzki design w najlepszym wydaniu, przeprowadzamy szkolenia produktowe dla sprzedawców i pomagamy w działaniach promocyjnych. Strefy z naszymi produktami będziemy regularnie odświeżać i mamy też pewność, że nasze lampy są dostępne dla klientów od ręki  – mówi Krzysztof Sandomirski, Dyrektor Zarządzający Markslöjd Polska.

Markslöjd to szwedzki producent eleganckiego oświetlenia w stylu skandynawskim. Firma zdobyła uznanie klientów na całym świecie, szczególnie w Europie, Azji i Ameryce Południowej. Dzięki stałej współpracy z najlepszymi szwedzkimi projektantami, marka Markslöjd od lat kreuje nowe trendy w oświetleniu wnętrz. W szerokiej ofercie produktów znajdują się m.in. nowoczesne lampy, żyrandole kryształowe, kinkiety, dekoracje świetlne, a także oświetlenie zewnętrzne i ogrodowe. Asortyment dopełniają świąteczne artykuły dekoracyjne. W Polsce produkty marki Markslöjd sprzedawane są głównie w specjalistycznych sklepach stacjonarnych z oświetleniem oraz kanale e-commerce a wybrane produkty znajdują się także w sklepach sieciowych. Pełny asortyment dostępny jest na stronie www.markslojd.pl.

Główna siedziba firmy znajduje się w miejscowości Kinna w Szwecji. Właścicielem marki jest Vätterledens Invest.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl