Łódzka Sukcesja świętuje trzecie urodziny

Łódzkie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja obchodzi trzecie urodziny. To najmłodszy tego typu obiekt w Łodzi, jedyny blisko ścisłego centrum miasta, łączący pod jednym dachem funkcje handlową, rozrywkowo-rekreacyjną i gastronomiczną.

Świętowanie urodzin potrwa cztery tygodnie, od 27 października do 24 listopada. Na klientów czekają liczne atrakcje, ale skorzystają także najemcy. W wielkiej urodzinowej loterii, rozpoczynającej się w najbliższą sobotę, do wygrania przez odwiedzających jest 3300 bonów (które sfinansowało Centrum) na zakupy w lokalach na terenie Sukcesji, a w finałowym losowaniu – Citroën C3.  Będę również m.in. koncerty i występy gwiazd polskiej estrady oraz festiwal wina, połączony z akcją charytatywną.

Szersza oferta Sukcesji

W ciągu trzech lat istnienia Sukcesja zmieniała się, dostosowując ofertę do potrzeb lokalnego rynku. Do salonów znanych sieci, np. C&A, H&M, Reserved, Home&You, Media Expert, Rossmann, Deichmann, CCC czy Douglas, dołączyły też marki, które – jak Starbucks – wybrały to Centrum na miejsce swojego debiutu w Łodzi. Także okres przed urodzinami zaowocował otwarciami lokali marek nieobecnych dotąd w mieście, w tym sieci DlaSpania i KFD. W najbliższych tygodniach pojawią się kolejni nowi najemcy, m.in. z branży odzieżowej.

Mocnym atutem Sukcesji jest strefa rozrywkowo-rekreacyjna z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios, kręgielnią Król Kul, wyposażoną w 24 profesjonalne tory bowlingowe,  klubem fitness FitFabric i 800-metrowym tarasem.

Sukcesja zajmuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, a za zarządzanie i komercjalizację odpowiada spółka REM Sukcesja.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.