Manufaktura przyciąga milenialsów

Manufaktura

Milenialsi dużo czasu spędzają w sieci i stamtąd czerpią większość informacji, także tych dotyczących nowych trendów. Reklamy przeglądają najczęściej na urządzeniach mobilnych, rzadziej w prasie czy telewizji, korzystają z aplikacji. To całkowicie zmienia sposób ich komunikacji. I to właśnie zauważa Manufaktura, tworząc specjalne strategie marketingowe kierowane do młodych klientów, uruchamiając aplikację mobilną, czy umiejętnie wykorzystując social media.

Są zabiegani, dużo pracują, ale nie brakuje ich też w dużych centrach handlowych. Takich jak Manufaktura, którą milenialsi, czyli 20-30 latkowie, często wybierają na miejsce spotkań i zakupów. Choć młodzi ludzie mają często zupełnie inne nawyki zakupowe i oczekiwania niż ich rodzice, tutaj czują się dobrze, nie tylko przy kawie, ale także jako kupujący.

Manufaktura wie czego oczekują klienci i bierze to pod uwagę zapraszając do współpracy nowych najemców.

Tezenis nowym najemcą Manufaktury

Za przykładem centrum często idą najemcy, którzy starają się targetować swoje działania marketingowe tak, by trafiały do konkretnej grupy klientów. Przykładem umiejętnego wykorzystania takich metod może być marka Tezenis, która właśnie otworzyła sklep swojej sieci w Manufakturze. Tezenis, który chce dotrzymać kroku obecnym czasom i wyjść naprzeciw oczekiwanym młodych, prowadzi politykę „fast fashion” – wymienia kolekcję w swoich sklepach co dwa miesiące.

Silną cechą marki jest komunikacja z klientem, szczególnie komunikacja za pomocą social mediów. Profil Tezenis na Instagramie obserwuje półtora miliona ludzi na świecie, na Facebooku profil firmy ma prawie dwa i pół miliona fanów. Ambasadorką marki w Polsce została Maffashion – znana blogerka modowa. Te wszystkie działania sprawiają, że marka wciąż zdobywa nowych młodych klientów.

Łódzki salon Tezenis w Manufakturze stawia też na efektowny przekaz informacji i digitalizację – już w wejściu do butiku klientów wita wielki ekran zachęcający nową ofertą, za kasami znajdują się trzy kolejne monitory wyświetlające ten przekaz.

Sklep Tezenis w Manufakturze, jest jedynym salonem marki w regionie.

O Manufakturze

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate AG – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Union Investment zarządza aktywami o wartości 18 miliardów Euro w sześciu funduszach nieruchomości. Obiektem zarządza Apsys Polska – jeden z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie 1 100 000 mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.