Maxi Zoo kontynuuje ekspansję sieci

Dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów dla zwierząt Maxi Zoo w Toruniu otworzyła swój kolejny punkt sprzedaży. Sieć obejmuje już około 1,5 tys. sklepów w 12 europejskich krajach.

Maxi Zoo w toruńskim centrum handlowym jest zlokalizowany przy sklepie Rossmann, ale ma własne, oddzielne wejście od strony parkingu. Sklep pierwszych klientów przywitał 21 grudnia.

Sklep zaprasza na zakupy miłośników psów i kotów razem ze swoimi pupilami. W środku na właścicieli zwierząt czeka ponad 6 tys. produktów – karmy, akcesoria, legowiska, zabawki i środki do pielęgnacji dla psów, kotów, ptaków, gryzoni oraz ryb akwariowych. Oprócz bogatej oferty znanych marek, Maxi Zoo oferuje także trzynaście marek własnych. Sklep nie prowadzi sprzedaży żywych zwierząt.

Szybki rozwój w Polsce

Celem spółki Maxi Zoo Polska Sp. z o.o. w nadchodzących latach jest szybki i dynamiczny rozwój w Polsce. W kolejnych latach Maxi Zoo zamierza otwierać około 20 sklepów rocznie.

– Rozwijamy się na terenie całej Polski w miastach liczących powyżej 100 tys. mieszkańców. Interesują nas lokale położone w centrach handlowych, parkach handlowych oraz w budynkach wolnostojących w pobliżu obiektów handlowych gwarantujących nam min. 10 – 15 własnych zewnętrznych miejsc parkingowych na poziomie parteru – mówi Grzegorz Kaprzyk Head of Expansion Maxi Zoo Polska. Sieć otwiera sklepy o powierzchni od 400 do 600 mkw.

Od początku historii Maxi Zoo w Polsce ( marka jest obecna na naszym rynku od 2012 r.) spółka otworzyła łącznie ok. 30 sklepów m.in. w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Tychach.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl