46 kin sieci Helios w Polsce

Należąca do Grupy Agora sieć kin Helios wynajęła około 1160 mkw. w centrum handlowym w Ostrowie Wielkopolskim, dzięki czemu liczba sieci kin w Polsce urosła do 46. Sieć została nominowana do nagrody Retailers’ Awards 2019 w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design.

Helios to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 46 multipleksami z 261 ekranami i ponad 51 tys. miejsc. Sieć rozwija swoją działalność głównie w małych i średnich miastach, ale obecna jest również w największych aglomeracjach kraju. Kino w Ostrowie Wielkopolskim zaoferuje gościom cztery sale i ok. 600 miejsc.

— Cieszę się, że po raz kolejny będziemy mieli okazję zrealizować wypracowany przez nas model 4-salowego kina, który pozwala nam uzupełniać ofertę rozrywkową modernizowanych galerii w mniejszych miastach. Jestem pewien, że mieszkańcy Ostrowa Wielkopolskiego z przyjemnością wybiorą się do nowoczesnego kina w swoim mieście i będą chętniej spędzali wolny czas w lokalnym centrum handlowym — mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci Helios.

Nominacja dla sieci Helios

17-osobowe Jury Retailers’ Awards, które składa się z ekspertów największych międzynarodowych firm doradczych, w tym Cushman & Wakefield, nominowało 4 sieci handlowe do nagrody w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design. Zdaniem specjalistów na szczególną uwagę zasługują działania podjęte przez sieci Douglas, eobuwie.pl, Sephora oraz właśnie kino Helios.

Jury doceniło Helios za koncept Helios Dream, będący „odpowiedzią na marzenie o kameralnej, komfortowej przestrzeni do oglądania filmów w fantastycznej jakości dźwięku i obrazu”. Pierwsze dwie sale Helios Dream – wyróżniające się nowoczesnym designem, ze skórzanymi fotelami z elektryczną regulacją siedzeń, obrazem w rozdzielczości 4K i dźwiękiem Dolby Atmos – działają już w najnowszym multipleksie Helios w Forum Gdańsk.

– Dzięki Helios Dream spełniamy nasze i widzów marzenia o tym, aby rozsiąść się w kinie jak na domowej kanapie i cieszyć się filmem w najlepszej możliwej rozdzielczości, z fenomenalnymi efektami dźwiękowymi – mówi Tomasz Jagiełło, prezes sieci kin Helios. – Dodatkowo koncept Helios Dream wyznacza nowe standardy odbioru filmu w kinie – to dostępna dla wszystkich wyjątkowa oferta premium, która zadowoli nawet najbardziej wymagających kinomanów – dodaje.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.