Rośnie liczba punktów handlowych pod szyldem Smyk

288 mkw. – taką powierzchnię będzie miał najnowszy salon sieci Smyk. Marka umacnia swoją pozycję w Warszawie, gdzie otwiera kolejny swój punkt sprzedaży.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju w całej Polsce, Smyk kontynuuje ekspansję w stolicy kraju. Pod najnowszą lokalizację marka wybrała jedną z warszawskich galerii w dzielnicy Praga Południe. Dzięki dynamicznej ekspansji, sieć handlowa Smyka obejmuje 181 sklepów własnych, w tym 161 w Polsce, 10 na Ukrainie oraz 10 w Rumunii.

– Ekspansja sieci sklepów w Polsce to dla nas jeden z priorytetów. Plany rozwoju Smyka przewidują kilkadziesiąt otwarć w 2019 roku. Jednak nie trzymamy się sztywno zaplanowanych liczb. Chcemy otwierać sklepy w takich lokalizacjach, które zapewnią odpowiedni poziom rozwoju całego naszego biznesu. Uważnie obserwujemy rynek i starannie dobieramy nowe lokalizacje – mówi dla Retailnet.pl Marek Janeczko, Członek Zarządu, Dyrektor ds. Operacyjnych Smyk Holding S.A.

Smyk wybiera atrakcyjne lokalizacje

Smyk to największa w Polsce sieć sklepów specjalistycznych dla dzieci. Jej historia sięga roku 1977, kiedy został otwarty Dom Handlowy Smyk. Obecnie sieć sklepów Smyk obejmuje ponad 180 punktów sprzedaży działających w atrakcyjnie zlokalizowanych centrach handlowych w Polsce oraz sklep internetowy smyk.com.

Sklepy Smyk oferują szeroki wybór odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Jednym z atutów sieci jest dostępność szerokiej oferty produktów różnych kategorii dla dzieci w wieku 0-14 lat „pod jednym dachem”. Grupa Smyk sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim Cool Club i Smiki, które dostępne są wyłącznie w sieci Smyk lub w sklepach partnerów franczyzowych. W ofercie sklepów Smyk znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci (m.in. Lego, Mattel, Hasbro itp.).

Dynamiczna ekspansja sieci została zauważona przez ekspertów branży. Smyk został nominowany do nagrody Retailers’ Awards 2019 w kategorii Other Expansion of the Year. Wyniki już 9 kwietnia podczas SCF 2019 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.