Kołacz na Okrągło umacnia swoją pozycję w stolicy

Kołacz na Okrągło

Firma Sweet Gallery, właściciel marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło nawiązała współpracę z jedną z najnowszych galerii handlowych w Polsce – Galerią Północną zlokalizowaną na warszawskiej Białołęce. Od grudnia zeszłego roku klienci Galerii Północnej mogą kupić węgierski przysmak w dwóch punktach sprzedaży Kołacz na Okrągło. Stoiska zlokalizowane są przy głównych wejściach do Galerii Północnej, od strony ul. Światowida i ul. Trakt Nadwiślański.

– Dla naszej sieci najlepsze lokalizacje to takie, które gwarantują stały przepływ klientów – siedem dni w tygodniu, od rana do wieczora, dlatego większość naszych punktów franczyzowych znajduje się właśnie przy galeriach handlowych. Nasza obecność w takiej lokalizacji to także korzyść dla samej galerii. Wynajmujemy niezagospodarowaną dotąd przestrzeń przy obiekcie i przyciągamy ludzi z trafficu – mówi Marcin Olesiak, właściciel Sweet Gallery.

Około 600 punktów sprzedaży w Polsce

Lodolandia & Kołacz na Okrągło to największa i najszybciej rozwijająca się sieć mobilnych punktów sprzedaży w Polsce serwująca lody świderki, desery oraz węgierskie kołacze i inne słodkości. W ciągu 5 lat działalności firma Sweet Gallery (właściciel marki Lodolandia & Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab) otworzyła już ok. 600 punktów sprzedaży w Polsce oraz za granicą pod międzynarodową marką Ice and Roll i Cake and Roll.

Punkty sprzedaży należące do Sweet Gallery działają przez cały rok, dzięki czemu firma zachowuje ciągłość najmu powierzchni pod centrami handlowymi oraz uzupełnia ofertę gastronomiczną galerii. W sezonie wiosenno-letnim Lodolandia serwuje lody, desery oraz gofry, zaś w okresie jesienno-zimowym – pod szyldem Kołacz na Okrągło – świeżo wypiekane, na oczach klientów węgierskie kołacze i inne przysmaki. Kołacz, znany jako kurtosz, trdelnik czy chimney cake, to produkt niszowy, wypiekany na bukowych wałkach zgodnie z oryginalną, węgierską recepturą, dzięki czemu podbił podniebienia Europejczyków.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy