Pierwszy w Polsce butik Kazar Studio otwarty w Posnanii

Kazar Studio w Posnanii

Na początku kwietnia w centrum handlowym Posnania, Kazar Group otworzyła swój pierwszy salon sprzedaży skierowany do pokolenia Y. Kazar Studio stawia na młodych odbiorców, czyli milenialsów, którzy są najaktywniejszą i jedną z bardziej wymagających grup zakupowych. Żeby sprostać tym oczekiwaniom Kazar Studio stawia na bardzo wyrazisty przekaz i oryginalne treści, nawiązujące do odwagi, dystansu, poczucia humoru i tolerancji.

Właściciel marki Kazar, będącej jednym z najsilniejszych polskich brandów segmentu premium, wprowadził na rynek nową markę, skierowaną do pokolenia milenialsów. Kazar Studio doskonale współgra z lifestylowym konceptem Posnanii, dlatego to właśnie w poznańskim centrum handlowym zlokalizowano pierwszy w Polsce salon nowej marki.

Koncept butiku w Centrum Handlowym Posnania opracowany został przez Studio Projektowe Zofii Wyganowskiej i wyróżnia go minimalistyczny, monochromatyczny design w odcieniach czerni i bieli. Nowoczesna, koncepcyjnie spójna i czysta przestrzeń w połączeniu z tematycznym podziałem na strefy oraz neutralną ekspozycją produktów doskonale wpisuje się w wymagania młodego konsumenta.

Kazar Studio w Posnanii

– Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego pokolenia. Jak pokazują, badania cena nie jest najważniejszym czynnikiem wpływającym na decyzje zakupowe tej grupy społecznej. Swoje wybory opierają raczej na wrażeniach estetycznych, składzie produktów i wyższych wartościach, które muszą być zgodne z tym, czym sami kierują się w życiu – mówi Magdalena Skorniak, Tenant Relationship Manager.

Różnorodność oferowanych przez Kazar Studio produktów, modeli wzorów, barw i materiałów jest ogromna. Klienci znajdą w niej pasujące do swoich indywidualnych potrzeb i gustów obuwie, torby, plecaki i różnego rodzaju, często zaskakujące akcesoria. Marka nie definiuje siebie przez pryzmat imperatywu mody, lecz proponuje zróżnicowaną ofertę produktową wpisaną w ideę sklepu z cukierkami, w którym każdy znajdzie swój smak.

Kazar Studio w Posnanii

Szeroka oferta Posnanii

Posnania to nowoczesne miejsce, które łączy funkcje zakupowe, usługowe, rekreacyjne i rozrywkowe. Szeroka oferta prezentowana na 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni obejmuje 300 marek lokalnych i globalnych, w tym modę, usługi, restauracje i kawiarnie, multiplex, klub bilardowy i kręgielnię, fitness z basenem oraz place zabaw dla dzieci. #all about lifestyle podkreśla unikatowy charakter Posnanii jako miejsca stawiającego na lifestyle, w którym można spędzić swój wolny czas, popracować czy poznać najnowsze trendy w modzie i kulturze.

Posnanię wyróżnia nowoczesna architektura, design oraz instalacje artystyczne, ponadstandardowa obsługa klientów oraz usługi oparte na technologiach i multimediach, które razem składają się na unikalny „customer experience”.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie 1,1 mln mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Apsys jest partnerem merytorycznym jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019 CEE

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl