Teletorium rozwija sieć salonów w stolicy

Teletorium

Teletorium, sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM, otworzy salon w nowo otwartej Galerii Młociny.

Nowoczesny punkt, który będzie jednocześnie pełnił funkcje sklepu tradycyjnego, show roomu i sklepu internetowego z wirtualnym sprzedawcą zostanie otwarty już pod koniec maja br. Lokal będzie miał 40 mkw. powierzchni, a został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami i nowym konceptem sklepu Teletorium.

– Przy projektowaniu salonu uwzględniliśmy aktualne trendy. Wnętrze jest przestronne i jasne, a stanowiska zakupowe eleganckie i wygodne. Optymalnie dobraliśmy także barwy wnętrza łącząc jasne odcienie z nasyconymi kolorami brandu – wizytówką firmy. Będzie elegancko, nowocześnie i niebanalnie. Na dużych ekranach prezentowana będzie oferta promocyjna sieci.  Nie zabraknie także nowych marek w naszej ofercie – mówi dla Retailnet Marek Kaczmarek, Wiceprezes Zarządu Teletorium.

Sklep będzie wyposażony w funkcję Wirtualnego Sprzedawcy co oznacza, że będzie salonem samoobsługowym. Wirtualny Sprzedawca ma ułatwić klientowi zapoznanie się z asortymentem sklepu i umożliwić dokonanie zakupu nawet wtedy, kiedy w lokalu lub na wyspie nie ma sprzedawców. Podział salonu na stoiska według kategorii active, mobile & lifestyle ma ułatwić zakupy i pozwoli optymalnie zaprezentować pełną gamę produktów dostępnych w ofercie Teletorium.

250 punktów sprzedaży Teletorium

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM, która jest obecna na rynku od 2004 roku. Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM. Firma od kilku lat jest obecna w internecie. Oferta obejmuje czterdzieści tysięcy produktów pogrupowanych na kategorie: akcesoria GSM, automoto, hobby, sport, social media, health oraz lifestyle. Obecnie Teletorium ma ponad 250 punktów sprzedaży zlokalizowanych w całym kraju, dzięki którym obsługuje około 5 mln klientów rocznie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl