Nowa Stacja w Pruszkowie wzmacnia ofertę dla dzieci

Centrum handlowo-rozrywkowe Nowa Stacja stale dopracowuje swoją ofertę nawiązując współpracę z kolejnymi firmami, które widząc potencjał biznesowy w Pruszkowie i starannie analizując możliwości rozwoju, decydują się na otwarcie tutaj swoich salonów. Ostatnio dołączyła do nich wiodąca polska marka produktów dla dzieci, Smyk.

Przestronny salon Smyk o powierzchni 443 mkw., będzie się mieścił na pierwszym piętrze Nowej Stacji. Jego otwarcie jest planowane na wrzesień b.r.

– W catchment area Nowej Stacji, czyli w południowo-zachodnim regionie aglomeracji warszawskiej, mieszka bardzo wiele rodzin z dziećmi, dlatego szczególnie zależy nam na atrakcyjnych propozycjach dla najmłodszych. Mamy już u siebie sklepy Świat Zabawek, Uczy i Bawi oraz Coccodrillo, a także Salę Zabaw Fikołki. Teraz z radością witamy kultową markę Smyk, która doskonale uzupełni naszą dziecięcą ofertę – mówi Maciej Krzewiński COO i Członek Zarządu firmy ECC Real Estate, dewelopera Nowej Stacji.

Smyk najemcą Nowej Stacji

Smyk jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych marek dziecięcych w Polsce. Swój sukces zawdzięcza między innymi szerokiej ofercie produktów z różnych kategorii dostępnych „pod jednym dachem”, co jest spójne z ideą, która przyświeca komercjalizacji Nowej Stacji. W sklepach Smyk znaleźć można bogaty asortyment odzieży i obuwia, zabawek, akcesoriów niemowlęcych i innych produktów dla dzieci w wieku 0-14 lat. Grupa Smyk sprzedaje produkty pod własnymi markami – przede wszystkim „COOL CLUB” i „SMIKI”, które dostępne są wyłącznie w sieci Smyk lub sklepach partnerów franczyzowych. COOL CLUB jest marką, pod którą Grupa Smyk oferuje unikalną  odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci tworzone przez własny zespół projektantów. Natomiast własna marka SMIKI to zabawki i akcesoria niemowlęce Grupy Smyk. W ofercie sklepów Smyk znajdują się również produkty renomowanych, znanych na całym świecie marek i producentów zabawek oraz akcesoriów dla dzieci m.in. Lego, Mattel czy Hasbro.

Nowa Stacja: kompleksowa oferta handlowa i najwyższej jakości rozrywka

Nowa Stacja, która znajduje się w Pruszkowie, niedaleko dworca PKP oraz wielu osiedli mieszkaniowych, jest pierwszym pełnowymiarowym centrum handlowo-rozrywkowym w całym południowo-zachodnim paśmie osiedleńczym aglomeracji warszawskiej. Region ten charakteryzuje się wysoką siłą nabywczą mieszkańców. Wg. raportu GFK „Purchasing Power Europe 2016” pod tym względem powiat pruszkowski zajmuje 5. miejsce w Polsce, wyprzedzając takie miasta jak Kraków, Poznań, Wrocław czy Gdańsk. Szacuje się, że catchment area Nowej Stacji wynosi 350 tys. osób, z czego większość stanowią rodziny z dziećmi. Do tej pory mieszkańcy regionu byli zmuszeni do korzystania z oddalonych galerii warszawskich. Od listopada 2018 roku mogą zrobić zakupy, spotkać się ze znajomymi i załatwić wiele spraw w Nowej Stacji, niedaleko domu. Dotrzeć do niej można komfortowo zarówno środkami komunikacji miejskiej czy koleją, jak i samochodem.

Magnesem, zachęcającym do częstszych wizyt jest kompleksowa oferta handlowa i rozbudowana część rozrywkowo-sportowo-edukacyjna. Oprócz 7-salowego Multikina i dużego klubu fitness Zdrofit powstała tam również nowoczesna sala zabaw Fikołki z pracowniami do zajęć dydaktycznych. Zadbano także o zróżnicowaną ofertę gastronomiczną. W  wygodnej strefie restauracyjnej można wygodnie usiąść, aby zjeść, odpocząć czy porozmawiać z przyjaciółmi. Samo centrum zalicza się do kategorii obiektów kompaktowych z logicznie zaplanowanymi ciągami zakupowymi. Na powierzchni 27 tys. mkw. znajduje się miejsce dla 100 lokali handlowych i usługowych. Deweloperem Nowej Stacji jest firma ECC Real Estate.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl