Charlie Food & Friends poszukuje nowych lokalizacji

Charlie Food & Friends to sieć restauracji oferujących dania kuchni europejskiej w formule samoobsługowego bufetu z jednolitą ceną za 100 gram, zlokalizowanych w galeriach handlowych na terenie całego kraju. Aktualnie prowadzi nabór inwestorów do kolejnych otwarć.

Budowa sieci Charlie Food & Friends następuje poprzez nowe otwarcia oraz akwizycje funkcjonujących punktów. Obecnie sieć tworzy 5 restauracji zlokalizowanych w CH Korona we Wrocławiu, Galerii Głogovia w Głogowie, Ptak Outlet w Rzgowie, Centrum Bonarka City Center w Krakowie oraz w Zielonej Górze w CH Focus Park.

– Interesują nas lokalizacje w food courtach galerii handlowych w całej Polsce. W tym roku uruchomimy jeszcze 2 punkty na południu kraju. W kolejnych latach planujemy 3-5 otwarć lub przejęć rocznie – mówi w rozmowie z Retailnet Marek Rogala, Wiceprezes Zarządu spółki Food & Friends Polska S.A., która rozwija koncept.

2 formaty restauracji Charlie Food & Friends

– Budowa sieci Charlie Food & Friends następuje poprzez nowe otwarcia oraz akwizycje funkcjonujących punktów. Rozwój prowadzimy w oparciu o model inwestycji bezpośredniej. Polega on na tym, że inwestorzy zostają współwłaścicielami naszych restauracji. My w 100 proc. zajmujemy się zarządzaniem, a inwestor otrzymuje regularną dywidendę. Jest to rozwiązanie odpowiednie dla osób, które poszukują pasywnej inwestycji i nie chcą angażować swojego czasu. Jednocześnie oczekują wyższej rentowności, niż w przypadku inwestycji np. w nieruchomości czy obligacje korporacyjne. Aktualnie prowadzimy nabór inwestorów do kolejnych otwarć, zapraszamy do kontaktu – informuje Marek Rogala.

Charlie Food & Friends

Osoby zainteresowanym taką formą współpracy mogą kontaktować się bezpośrednio z zarządem sieci: marek.rogala@charliefoodfriends.pl.

Charlie Food & Friends otwiera lokale zarówno w food courtach w centrach handlowych, jak i w formacie dine-in. Średnia powierzchnia lokalu w koncepcie food court to 75-115 mkw. Natomiast format dine-in wymaga większej powierzchni – 150-180 mkw.

Lokale Charlie Food & Friends to “designerski” wystrój w przystępnym wydaniu. Atmosfera jest rodzinna i przyjacielska, a dania mają domowy charakter. Kucharze stawiają na szczerość, naturalność i prostotę kompozycji. Jednolita cena za 100 gram za wszystkie produkty upraszcza podjęcie decyzji zakupowej. Dania są świeżo przygotowywane na miejscu i na bieżąco podawane na bufecie, więc klient dokładnie widzi co wybiera.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl