Rozbudowa Rossmanna w Pasażu Łódzkim

Rossmann, Pasaż Łódzki

13 lipca br. nastąpiło otwarcie powiększonego sklepu Rossmann, dzięki czemu klienci Pasażu Łódzkiego uzyskali dostęp do szerszej oferty produktów drogeryjnych. Sklep Rossmann został rozbudowany i zajmuje obecnie 435 mkw. Dodatkowo powstało drugie wejście do drogerii pomiędzy Cukiernią A. Blikle a salonem sieci T-Mobile.

Rossmann jest liderem rynku drogeryjnego w Polsce. Codziennie zakupy w drogeriach tej sieci robi ponad 770 tys. Polaków. Oferuje swoim Klientom 21,5 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Rossmann firmuje także 27 marek własnych. Klienci chętnie korzystają z aplikacji Rossmann PL, w której mogą liczyć na rabaty, a także oferty dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Oferta beauty w Pasażu Łódzkim

Oferta kosmetyczno-pielęgnacyjna Pasażu to, oprócz powiększonego lokalu Rossmann: otwarta w zeszłym roku drogeria Hebe, przyciągająca klientów wieloma ofertami promocyjnymi, Yves Rocher – specjalizujący się w kosmetykach naturalnych oraz ceniona na rynku perfumeria Sephora, w której można znaleźć szeroką gamę marek luksusowych. Uzupełnienie oferty stanowi multibranżowy TK Maxx, który zapewnia równie szeroki wybór artykułów pielęgnacyjnych i kosmetycznych. Ponadto, na terenie Centrum Handlowego znajdują się również stoiska oferujące produkty z zakresu pielęgnacyjno-urodowego, takie jak: NeoNail czy Nail Bar by O.P.I.

– Dostrzegając zainteresowanie klientów poszerzyliśmy ofertę kosmetyczną. Nasi goście znajdą w Pasażu Łódzkim dużą różnorodność, zarówno jeśli chodzi o pielęgnację, produkty do makijażu, jak i kosmetyki naturalne, które cieszą się coraz większą popularnością. Pasaż to popularne wśród łodzian miejsce, dbamy o to aby wszyscy znaleźli coś dla siebie – mówi Dyrektorka Centrum Pasaż Łódzki, Anna Mrzewa.

Szeroka oferta Pasażu Łódzkiego

Pasaż Łódzki to centrum handlowe o ugruntowanej pozycji na lokalnym rynku. Podstawową funkcją jest zapewnienie dostępu do produktów i usług będących odpowiedzią na bieżące potrzeby klientów, ale warto pamiętać, że klienci Centrum mają dostęp do marek unikatowych. Tylko tu znajduje się największy na łódzkim rynku i w regionie Decathlon oraz jedyny Toys’R’Us. Entuzjaści światowych marek regularnie odwiedzają Pasaż z powodu szerokiej oferty sklepu TK Maxx. W ostatnich miesiącach grono najemców zasiliły również popularne i cenione marki takie jak Empik czy Jysk. Dzięki obecności marek takich jak Toys”r”Us czy Decathlon, skierowanych głównie do aktywnych rodzin oraz lubianego i chętnie odwiedzanego przez łodzian multibranżowego TK Maxx’a, Pasaż Łódzki wyróżnia się na lokalnym rynku i zjednuje sobie stałych klientów.

Pasaż Łódzki został otwarty 11 października 2000 roku. Do dyspozycji klientów jest 61 butików, w tym kilkanaście punktów usługowych oraz 6 punktów gastronomicznych, Decathlon, Norauto i hipermarket Auchan. Pasaż Łódzki stawia na unikalne marki takie jak Toys‘R’us czy Decathlon, dzięki którym wyróżnia się na łódzkim rynku i zjednuje sobie stałych klientów. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Pasaż Łódzki stale powiększa swoją ofertę, wśród której można znaleźć znane i cenione marki takie jak TK Maxx, Empik, czy Jysk. Główne zalety Centrum to łatwo dostępna lokalizacja, rodzinna atmosfera, duży wygodny parking oraz ciekawa oferta handlowa. Centrum oferuje szereg udogodnień zarówno dla rodziców z dziećmi, jak i dla osób z niepełnosprawnością.

Zarządcą centrum handlowego Pasaż Łódzki jest Apsys Polska. Firma jest partnerem merytorycznym Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl