Sieć sklepów Aldi debiutuje w social mediach

aldi-sklep

Sieć sklepów spożywczych Aldi utworzyła swój pierwszy oficjalny profil w Social Mediach. Od 19 sierpnia klienci Aldi mogą być na bieżąco z ofertą, dzielić się swoimi opiniami i uzyskiwać szybki dostęp do interesujących ich informacji. Profil Aldi na Facebooku jest pierwszym etapem działań sieci w social mediach.

Para buch, Facebook w ruch – takim hasłem Aldi przywitał swoich Facebookowych fanów. Od początku założenia profilu prezentowane posty uzyskały ponad 1,5 tys. reakcji, 100 komentarzy, ponad 130 udostępnień. Założeniem strategicznym Aldi jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i spotkanie ich tam, gdzie poza zakupami i codziennymi obowiązkami spędzają najwięcej czasu. Kluczowe dla Aldi jest również budowanie świadomości marki w nowym kanale dotarcia oraz kreowanie jej wizerunku jako ciekawej i błyskotliwej.

–  W pierwszym dziesięcioleciu funkcjonowania sklepów Aldi w Polsce daliśmy się poznać jako solidna marka, oferująca atrakcyjne produkty w dobrej cenie, oraz jako rzetelny pracodawca i wiarygodny partner dla dostawców. Dziś Aldi wkracza w kolejny etap działalności na rynku polskim, coraz wyraźniej podkreślając swoją tożsamość i charakter marketingowy. Pojawienie się marki Aldi w social mediach jest naturalnym krokiem będącym konsekwencją realizowanego przez nas planu. Chcemy, aby profil Aldi na Facebooku pokazał naszym klientom markę, która oprócz istotnych informacji o sieci, dostarczy także nietuzinkowej rozrywki swoim odbiorcom – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Aldi w Polsce. Jednym z powodów powstania kanału komunikacji w Social Media, było także wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów stworzenia platformy pozwalającej na dokonanie szybkiej, bezpośredniej komunikacji na linii klient-marka – dodaje Barańska.

132 sklepy Aldi w Polsce

Aldi to niemiecka sieć dyskontów, posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 132 sklepy i zatrudniająca niemal 2500 pracowników. Misja Aldi wyraża się w haśle „Wysoka jakość w dobrej cenie”. Oprócz dostarczania klientom produktów wysokiej jakości w dobrej cenie, spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Profil Aldi dostępny jest pod linkiem: https://www.facebook.com/aldipolska/

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl