Nowe marki modowe w Galerii Twierdza Kłodzko

W należącej do EPP Galerii Twierdza Kłodzko pojawiły trzy nowe popularne marki modowe z ofertą odzieży, obuwia i bielizny. W lipcu swój salon otworzył tam Big Star, a w sierpniu – Ryłko i Triumph. Galeria Twierdza Kłodzko jest największym obiektem handlowym w regionie.

Salon Big Star w Galerii Twierdza Kłodzko zajmuje powierzchnię 210 mkw. i zlokalizowany jest naprzeciwko perfumerii Douglas. Sklep popularniej marki dżinsowej oferuje szeroki wybór oryginalnej odzieży oraz obuwie i akcesoria. Lokal Ryłko ma 100 mkw. i położony jest naprzeciwko elektromarketu RTV Euro AGD. Klienci Galerii Twierdza Kłodzko znajdą tam buty oraz torebki, dodatki i akcesoria. Salon Triumph zajmuje z kolei 70 mkw. i sąsiaduje z Medicine.

Szersza oferta modowa w Galerii Twierdza

– Nasi nowi najemcy stanowią istotne poszerzenie oferty modowej centrum, skupiającej najlepsze marki i dopasowanej do różnych gustów naszych gości. Dzięki nim oferta centrum wzbogaciła się o najmodniejsze i lubiane przed klientów kolekcje dżinsu, bielizny i butów. Galeria Twierdza Kłodzko pozostaje wynajęta w stu procentach, co świadczy o naszej niesłabnącej pozycji w regionie – mówi Leszek Mazurek, dyrektor Galerii Twierdza Kłodzko.

W sezonie letnim oprócz nowych najemców dla gości Galerii przygotowano m.in. pakiet animacji weekendowych obejmujących tematykę ekologii i ochrony przyrody oraz rozrywkę w postaci dnia gier planszowych. Przez wakacje można było też skorzystać z letniej strefy relaksu i orzeźwienia na placu pomiędzy galerią a parkiem handlowym, gdzie przygotowano leżaki, piaskownicę i kurtynę wodną.

Funkcjonująca od 2009 roku i inspirowana architekturą jednej z najbardziej rozpoznawalnych fortec w Polsce Galeria Twierdza Kłodzko dysponuje 30 tys. mkw. powierzchni handlowej. W Galerii funkcjonuje ponad 70 sklepów, w tym salony H&M o powierzchni 2 tys. mkw. oraz Reserved o powierzchni ponad 1 tys. mkw. oraz liczne restauracje, punkty usługowe i rozrywkowe. Galeria dysponuje łącznie 1,2 tys. miejscami parkingowymi i wyróżnia ją korzystne położenie w pobliżu północnej obwodnicy miasta.

O EPP

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem wielkości posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA) z nieruchomościami o wartości 2,6 mld euro. Spółka działa według formuły REIT, a jej portfel obejmuje 24 obiekty handlowe, sześć lokalizacji biurowych oraz jeden projekt wielofunkcyjny w realizacji o łącznej powierzchni GLA wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP położone są w najbardziej atrakcyjnych dla handlu miastach w Polsce.

EPP jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl