Sieć Pasibus otwiera punkt w Galerii Warmińskiej

W Galerii Warmińskiej 2 sierpnia swój punkt otworzył Pasibus. – Takiego otwarcia lokalu dawno w Galerii Warmińskiej w Olsztynie nie było: klienci od rana stali w 40-50 minutowych kolejkach by zjeść burgery. Było ich tak wielu, że w dniu otwarcia podjęliśmy decyzję o wydłużeniu o godzinę pracę Galerii Warmińskiej, by ci, którzy zapłacili za burgery mogli je otrzymać i zjeść – mówi Natalia Tur, Regional Marketing Manager, NEPI Rockcastle.

Punkt Pasibusa w Galerii Warmińskiej jest 21 lokalem tej marki w Polsce i pierwszym na Warmii i Mazurach. Lokal mieści się na drugim piętrze tego centrum handlowego w strefie foodcourt.

Pasibus działa w Galerii Warmińskiej od 2 sierpnia i w weekend otwarcia (niedziela z zakazem handlu) odnotowano oszałamiające wyniki: wydano blisko 2,7 tys. paragonów, sprzedano ponad 5,2 tys. burgerów. Warte odnotowania są także organiczne zasięgi postów w social mediach o otwarciu lokalu – dotarły do blisko 171 tys. odbiorców dając 18,9 tys. pozytywnych reakcji. Duże zainteresowanie nowym lokalem w Galerii Warmińskiej odnotowały lokalne media w Olsztynie.

– Tak udany debiut Pasibusa w Galerii Warmińskiej był możliwy dzięki połączeniu sił w promowaniu lokalu, zarówno ze strony Pasibusa, jak i Galerii Warmińskiej – podkreśla Tomasz Górski, Retail Asset Manager, NEPI Rockcastle.

Lokale Pasibusa są obecne m.in. we Wrocławiu, w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Katowicach, Poznaniu i Opolu. Historia Pasibusa rozpoczęła się od jednego foodtrucka w 2013 roku oraz obecności tej marki na popularnych festiwalach na terenie całej Polski. Obecnie tylko we Wrocławiu, skąd pochodzi, posiada 8 własnych lokalizacji, również w galeriach handlowych. Wszystkie burgery Pasibusa są robione w 100 proc. z wołowiny – mięso jest mielone i doprawiane ręcznie wg autorskich receptur. Pierwszy stacjonarny lokal Pasibus otworzył w 2015 roku.

NEPI Rockastle zaprezentuje portfolio obiektów handlowych na SCF 2019 CEE

Galeria Warmińska to największy obiekt handlowo-rozrywkowy w woj. warmińsko-mazurskim, który przyciąga odwiedzających niezwykłą atmosferą oraz bogatą ofertą. Na powierzchni 42 tys. mkw. GLA znajduje się 170 salonów renomowanych polskich i zagranicznych sieci, m.in. TK MAXX, Zara, Reserved, Smyk, Martes Sport, Carry, Bershka czy Pull&Bear. Portfolio galerii uzupełniają: market elektroniczny RTV Euro AGD, drogerie, Rossmann i Hebe, 9-cio salowe Multikino oraz fitess club  Kinetic. Właścicielem obiektu jest NEPI Rockcastle, wystawca Shopping Center Forum 2019 CEE.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl