Netto rozwija koncept 3.0 i buduje nowe sklepy

Sieć handlowa Netto z sukcesem wprowadziła na polski rynek nowy koncept sklepu dyskontowego. Pierwsza zgodna z założeniami konceptu 3.0 placówka wywodzącej się z Danii sieci handlowej Netto, powstała pod koniec 2018 roku w gdańskiej Galerii Madison.

Netto jest wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2019. Swoje projekty zaprezentuje na stoisku 4.32

Kolejne otwarcia całkowicie nowych placówek, a także remodellingi tych starszych, do których wprowadzono look&feel 3.0, miały miejsce w Szczecinie, Bytomiu, Goleniowe, Szczecinie, Policach, Świebodzinie oraz innych miejscowościach, w których obecna jest sieć Netto. Dzięki temu coraz liczniejsze grono klientów może cieszyć się wszelkimi udogodnieniami będącymi częścią założeń nowej wizji.

Czym charakteryzuje się Netto w najnowszej odsłonie? Koncept 3.0 jest odzwierciedleniem nowej strategii marki, która narodziła się w Danii, a opiera się na czterech strategicznych filarach: skandynawskim charakterze – skandynawskie wartości i skandynawski design, korzyść – utrzymanie niskich cen, dbałość o najwyższą jakość, a także współpraca z lokalnymi społecznościami w duchu CSR, śmiałość – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian oraz prostota – prosta i łatwa nawigacja, proste rozwiązania w zarządzaniu sklepem i obsłudze klienta.

Najważniejsze elementy konceptu Netto 3.0

Netto 3.0 to nowoczesne i przestronne miejsce, nawiązujące w swojej stylistyce do skandynawskiej estetyki, która wpisana jest w DNA sieci. Koncept zakłada dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego: sklepy charakteryzują szerokie alejki, wyposażenie wykonane jest z naturalnych materiałów, w tle słychać nastrojową muzykę, poszerzono i wyeksponowano ofertę świeżych warzyw i owoców, jednym z elementów wyposażenia jest piec do wypieku pieczywa bezpośrednio w sklepie, na półkach można znaleźć szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowano strefę TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami. Te rozwiązania oraz asortyment dostosowano do najnowszych rynkowych trendów i oczekiwań konsumentów.

Strategia rozbudowy sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest priorytetem na najbliższe lata i zakłada ok. 100 sklepów, w których zostaną wprowadzone rozwiązania 3.0 – przy czym w ok. 30-40 placówkach będzie to pełen koncept 3.0, a w pozostałych look&feel, możliwy do zastosowania w starszych sklepach, po ich remodelingu.

Przypomnijmy, sieć handlowa Netto jest obecna polskim rynku od 24 lat. Netto ma obecnie prawie 400 sklepów w Polsce. Produkty do sklepów dostarczane są z trzech magazynów dystrybucyjnych. Sieć zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl