Marki Adidas, Reebok i Fila w centrum Cracovia Outlet

Trwa intensywna komercjalizacja centrum Cracovia Outlet, którego oferta właśnie wzbogaciła się o sklep Active. W ramach multibrandowej koncepcji na powierzchni 414 mkw. będzie on sprzedawać produkty cenionych marek tak jak między innymi: Adidas, Reebok czy Fila.

– Sport zawsze wnosi do życia pozytywną energię. Nasza oferta z pewnością zaktywizuje zakupy w kierunku asortymentu sportowego. Klienci centrum zyskają szeroki wybór marek i produktów, a będą one tym atrakcyjniejsze, że w stałej przecenie – zapowiada Michalina Kaczmarska, Prezes Zarządu Active MG.

Active to sklep sportowy oferujący odzież, obuwie i akcesoria sportowe najlepszych marek, jak Adidas, Reebok, Fila. Wyróżnia się bogatą kolekcją, stworzoną z myślą o miłośnikach sportu i entuzjastach aktywnego trybu życia. Atutami Active MG są korzystne ceny, a także duża częstotliwość dostaw i promocji. Firma ta – jako jedna z nielicznych na rynku – uzyskała certyfikat jakości „adidas Poland e-commerce Quality”.

– Zależy nam, by oferta centrum outlet przyciągnęła jak największą rzeszę klientów. Dywersyfikujemy portfolio tak, aby produkty znalazły swoich fanów wśród osób o możliwie najszerszym zakresie zainteresowań. Wiemy, jak ważna dla centrum outlet jest oferta sportowa, dlatego multibrandowa koncepcja Active MG na pewno będzie cieszyć się popularnością – mówi Katarzyna Szabelska, Associate Director z firmy BOIG, która odpowiada za komercjalizację obiektu.

– Do wyboru Cracovia Outlet przekonała nas lokalizacja. Centrum będzie funkcjonować przy jednej z najruchliwszych krakowskich ulic, z dużym dziennym przepływem samochodów. Jest to trasa często wybierana przez krakowian, bo łączy różne części miasta. Położenie przy Nowohuckiej gwarantuje więc duży ruch samochodowy i łatwy dojazd do obiektu. Centrum będzie na tym korzystać. Ważną zaletą jest również to, że Cracovia Outlet powstaje w popularnej strefie handlowej, od dawna funkcjonującej w świadomości krakowian. To bez wątpienia ułatwi pozyskanie klientów, którzy mają już wypracowane ścieżki zakupowe na terenie miasta – dodaje Michalina Kaczmarska.

Otwarcie Cracovia Outlet z całym kompleksem handlowym typu mixed-use nastąpi w I połowie 2021 r.

Cracovia Outlet to nowoczesne centrum outletowe powstające w centralnej części Krakowa w ramach kompleksu handlowego typu mixed-use. Bardzo dobre połączenie z autostradą A4 i drogą ekspresową S7 sprawia, że zakupy będą mogły tu robić także osoby spoza aglomeracji krakowskiej. Nowoczesna architektura obiektu pozostaje w zgodzie z dynamicznie rozwijającymi się w okolicy inwestycjami mieszkaniowymi. Oprócz pokaźnej powierzchni oraz imponującej oferty atutem centrum Cracovia Outlet jest jego zlokalizowanie w ramach powstającego na obszarze 15 ha kompleksu handlowego o łącznej powierzchni ok. 60 tys. mkw., w skład którego wejdą również 2 parki handlowe Atut z ofertą spożywczą, wyposażenia wnętrz i popularnymi dyskontami. Dodatkowym walorem lokalizacji jest sąsiedztwo innych centrów handlowych i targowo-kongresowych. Na klientów czekać będzie około 2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie centrum Cracovia Outlet wraz z całym kompleksem handlowym typu mixed-use zaplanowano na pierwszą połowę 2021 roku.

KG Group S.A. to holding spółek, których główny cel stanowi ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa komercyjnego i mieszkaniowego. Atutem firmy jest wyjątkowe połączenie wieloletniego doświadczenia na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, znajomości lokalnego rynku krakowskiego, zamiłowania do tego rynku, a także entuzjazmu, z którym KG Group, jako dynamicznie rozwijający się podmiot gospodarczy, podchodzi do tworzenia nowych obiektów komercyjnych. Grupa zrealizowała już projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa w Krakowie (Atuty Złocień, Ruczaj i Grażyny), Węgrzcach koło Krakowa oraz w Pruszkowie i w Bełchatowie. Planowane są też kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Bielany, Atut Kraków przy ul. Nowohuckiej oraz obiekty w Wieliczce i Suchej Beskidzkiej.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Z przedstawicielami KG Group i BOIG będzie można spotkać się podczas jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2019 na stoisku 3.4.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl