Deichmann będzie sprzedawał buty Wojas i Bartek

Deichmann kontynuuje strategię rozwoju na polskim rynku. Już we wrześniu br. w wybranych sklepach w Polsce oraz w sklepie internetowym firmy będzie dostępna dedykowana kolekcja obuwia polskich marek Wojas i Bartek. Ponadto obuwie Wojas pojawi się w sklepach Deichmann w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech, a marka Bartek wzbogaci ofertę obuwniczą firmy w Rumunii, Bułgarii, Czechach i na Słowacji.

Oferta marki Wojas stworzona specjalnie dla Deichmann obejmuje 30 modeli butów damskich oraz 20 modeli butów męskich. Z kolei marka Bartek, która stawia zdrowie stóp dzieci na pierwszym miejscu i od lat cieszy się zaufaniem rodziców, stanowi uzupełnienie oferty obuwia dziecięcego w Deichmann. W sklepach tej sieci klienci będą mogli wybierać spośród 40 modeli butów Bartek.

– Wprowadzając kolekcje obuwia firm Wojas S. A. i Bartek S. A. poszerzamy ofertę Deichmann w Polsce i za granicą. W ten sposób wzmacniamy potencjał rynkowy naszych firm i maksymalizujemy korzyści ze współpracy. Oferując wysokiej jakości obuwie renomowanych polskich marek, które odzwierciedlają aktualne trendy rynkowe, odpowiadamy również na potrzeby naszych klientów – mówi Johannes Obersteiner, prezes Deichmann Obuwie.

– Cieszymy się, że począwszy od sezonu jesień/zima 2019 specjalnie stworzona kolekcja obuwia marki Wojas będzie dostępna w sklepach Deichmann nie tylko w Polsce, ale także w Rumunii, Bułgarii, Czechach, Słowacji oraz na Węgrzech. Oznacza to dla nas poszerzenie kanału dystrybucji marki Wojas i dotarcie z ofertą naszego obuwia do szerokiego grona nowych klientów – podkreśla Wiesław Wojas, prezes firmy Wojas S.A.

– Dla naszej firmy to bardzo ważne, że już tej jesieni dedykowana kolekcja obuwia dziecięcego Bartek zostanie wprowadzona do wybranych sklepów Deichmann w pięciu krajach. Łącząc siły z europejskim liderem branży obuwniczej jakim jest Deichmann, mamy możliwość zaoferować nowym klientom w Polsce i za granicą dostęp do bardzo dobrej jakości obuwia dla dzieci – mówi Paweł Bartnicki, prezes firmy Bartek S. A.

Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju Deichmann w Polsce

Deichmann konsekwentnie realizuje strategię rozwoju na polskim rynku. Firma z sukcesem wprowadziła w Polsce nową markę sklepów obuwniczych MyShoes oraz wdrożyła w swoich sklepach  nowy koncept aranżacyjny z asortymentem sportowym premium. Następnym krokiem w Polsce jest poszerzanie oferty sklepów o kolejne wysokojakościowe marki Wojas i Bartek.

Deichmann jest obecny w Polsce od 22 lat, posiada 247 sklepów i zatrudnia 1970 pracowników. Oferta obuwia marki dla całej rodziny jest też dostępna na www.deichmann.com.

Deichmann SE, mający siedzibę w Essen w Niemczech, powstał w 1913 roku i wciąż w 100 proc. pozostaje własnością rodziny jego założycieli. Grupa spółek jest liderem na europejskim rynku detalicznego handlu obuwiem. Grupa sprzedaje ok. 178 milionów par butów rocznie w ponad 4 tys. sklepów stacjonarnych i 40 sklepach internetowych. Deichmann SE prowadzi działalność w 30 krajach na całym świecie i zatrudnia przeszło 40 tys. pracowników. Pod marką Deichmann grupa działa w Niemczech, Austrii, Bośni-Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Republice Czeskiej, Danii, Dubaju (z partnerem franczyzowym), Estonii, Francji, na Węgrzech, we Włoszech, na Łotwie, Litwie, w Polsce, Portugalii, Rumunii, Rosji, Serbii, na Słowacji, w Słowenii, Hiszpanii, Szwecji, Turcji i Wielkiej Brytanii. Grupa jest także obecna w Szwajcarii (pod marką Dosenbach/Ochsner Shoes/Ochsner Sport), w Holandii i Belgii (vanHaren) oraz w USA (Rack Room Shoes/Off Broadway). W Niemczech częścią grupy jest także Roland SE. Ponadto w Niemczech, Austrii, Szwajcarii i Polsce Deichmann jest  reprezentowany przez MyShoes SE. Spółka jest także właścicielem Snipes Group obecnej w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Francji, Holandii, Belgii, Hiszpanii, Portugalii i we Włoszech. Deichmann oferuje również obuwie w Chinach poprzez platformę internetową T-Mall Global.

Wojas S. A. jest polskim producentem obuwia, który produkuje kilkaset tysięcy par butów rocznie. Firma zatrudnia w całej Polsce blisko 1,5 tys. osób. Marka Wojas obecna jest na europejskim rynku nieprzerwanie od 1990 roku. Jej produkty dostępne są w blisko 170 sklepach firmowych na terenie Polski, Słowacji, Czech, Białorusi i Rosji oraz na www.wojas.pl.

Bartek S. A. specjalizuje się w produkcji obuwia dla dzieci i młodzieży od niemal 30 lat. Firma dostarcza obuwie do sklepów sieciowych, multibrandowych oraz  typu franczyzowego   na całym świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl