Najemcy powiększają salony w Galerii Bałtyckiej

Galeria Bałtycka

Część najemców Galerii Bałtyckiej zmienia swoje lokalizacje, co dla niektórych oznacza nie tylko nowe miejsce, ale także większą powierzchnię salonów. Sizeer już wkrótce zaprosi klientów do salonu powiększonego aż pięciokrotnie. – Tego typu decyzje naszych partnerów handlowych pokazują, że Galeria Bałtycka, pomimo rosnącej konkurencji, wciąż jest najbardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy w Gdańsku – mówi Marcin Łukasiewicz, dyrektor Bałtyckiej.

Galeria Bałtycka to dla mieszkańców Trójmiasta i okolic, ale także klientów zagranicznych, niezwykle atrakcyjne miejsce zakupów. Potwierdzają to nie tylko rosnące regularnie wskaźniki odwiedzalności centrum, ale także decyzje najemców dotyczące zwiększania powierzchni salonów. – Właśnie sfinalizowaliśmy nowe umowy dotyczące zmiany lokalizacji oraz powiększenia salonów z takimi markami jak Sizeer, CCC, Home&You czy Intersport – mówi Katarzyna Słodyczka, Senior Leasing Manager w ECE Projektmanagement Polska odpowiedzialna za wynajem Galerii Bałtyckiej. ECE jest wystawcą Shopping Center Forum 2019 CEE.

Większa powierzchnia sprzedaży

Salon CCC powiększy się z zajmowanych obecnie 557 m kw. do 1022 mkw. powierzchni. Z kolei Sizeer zwiększy swoją powierzchnię aż pięciokrotnie i zamiast 111 m kw. będzie miał 557 m kw.

– Sieć Sizeer stawia na rozwój wielkopowierzchniowych salonów, zarówno w Polsce, jak i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Szczególnie w roku bieżącym dynamika otwierania konceptów w nowej, powiększonej formule, nabrała tempa. Chcemy w ten sposób zaprezentować klientom pełną ofertę streetwearową: od obuwia po odzież i akcesoria, co umożliwi bardziej kompleksowe zakupy. Jesteśmy przekonani, że większy salon w Galerii Bałtyckiej spełni oczekiwania naszych obecnych i nowych klientów – mówi Tomasz Stawski, Head of Leasing – Poland w firmie Marketing Investment Group, która jest właścicielem marki Sizeer.

Mocną pozycję Galerii Bałtyckiej wśród gdańskich centrów handlowych pokazują także świetne wyniki dotyczące liczby odwiedzających centrum w sezonie letnim. Średnia odwiedzalność Bałtyckiej w ciągu trzech ostatnich miesięcy (czerwiec, lipiec, sierpień) była wyższa o 7% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

– Decyzje naszych najemców dotyczące zwiększania powierzchni salonów, ale także rosnąca odwiedzalność centrum, nawet pomimo niedziel z ograniczonym handlem pokazują, że Galeria Bałtycka, pomimo rosnącej konkurencji, wciąż jest najbardziej atrakcyjnym miejscem na zakupy w Gdańsku – twierdzi Marcin Łukasiewicz, dyrektor Galerii Bałtyckiej.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl