Nowy sklep stacjonarny eobuwie.pl w Lublinie

eobuwie2

Ponad 350 mkw. powierzchni, prawie 12 tysięcy produktów i 26 tabletów – tak w liczbach prezentuje się najnowszy salon eobuwie.pl w Lublinie, który czeka na klientów od 17 października br. Spółka konsekwentnie realizuje ideę omnichannel i obok poszerzania oferty internetowej stawia na rozwój sieci retail. To już 15. stacjonarna lokalizacja sklepu.

Salon znajduje się w  VIVO! Lublin, na poziomie 0. Na klientów czeka m.in. niemal 12 tys. produktów dostępnych od ręki oraz bezpłatna usługa esize.me, która – na podstawie skanu 3D stóp – rekomenduje właściwie dopasowane do nich buty. I to bez konieczności przymierzania.

– Do tej pory w tej części kraju nasz sklep dostępny był w Rzeszowie. Klienci szybko przekonali się do nowej formuły zakupów z wykorzystaniem nowych technologii i docenili swobodny dostęp do pełnej oferty eobuwie.pl w jednym miejscu. Dlatego, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, otwieramy kolejną lokalizację, tym razem w Lublinie. Galeria VIVO! to nie tylko ważne miejsce spotkań dla mieszkańców, ale i gwarancja doświadczeń konsumenckich na wysokim poziomie. Stąd nasza obecność tutaj – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl.

Wygodne zakupy

W ramach usługi esize.me dostępny w sklepie skaner w kilka sekund wykonuje dokładny skan 3D stóp. Uwzględnia przy tym ich wszystkie kluczowe parametry: długość, wysokość oraz szerokość. Następnie porównuje go z danymi ponad 45 tys. modeli butów, pochodzących od ponad 500 marek dostępnych na eobuwie.pl. W efekcie system rekomenduje właściwy rozmiar dla dowolnej marki czy typu buta.

–  Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie skorzystać z rekomendacji, zarówno podczas zakupów stacjonarnych, jak i online. Dzięki temu ma pewność, że zamówione buty będa posować. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom – dodaje Konrad Jezierski.

Ponadto, do dyspozycji klientów eobuwie.pl w VIVO! Lublin znajduje się kilkadziesiąt tabletów ze specjalnymi aplikacjami do zamawiania butów oraz skanery QR. Dzięki zastosowanej technologii kupowanie butów nigdy nie było tak szybkie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl