Drugi sklep Junior w Polsce zadebiutował w Galerii Północnej

junior-galeria-polnocna

Na warszawskiej Białołęce pojawił się pierwszy w stolicy salon marki Junior, oferujący szeroki wachlarz produktów dla dzieci i niemowląt. Nowy sklep mieści się na pierwszym piętrze Galerii Północnej i zajmuje powierzchnię 1 571 mkw. To drugi salon tej marki w Polsce.

Sklep Junior z powodzeniem funkcjonuje już od kliku lat w Galerii Jurajskiej – centrum handlowo-rozrywkowym w Częstochowie. Zadowalające wyniki z ostatnich lat sprawiły, że marka zdecydowała się na otwarcie drugiego salonu w Polsce, na którego lokalizację najemcy wybrali Galerię Północną. Nowy sklep został otwarty 18 października na pierwszym piętrze galerii, w sąsiedztwie sklepów Dealz i 4Faces. W jego ofercie można znaleźć wysokiej jakości artykuły dla dzieci, między innym wózki i foteliki samochodowe, a także markowe zabawki takie, jak: Lego, Trefl, Fisher Price, Chicco czy Nuby. Asortyment jest dodatkowo podzielony na poszczególne działy tj. Dziewczynki, Chłopcy, Pierwsze lata, Niemowlęta i Wózki oraz Klocki, Gry, Puzzle i Zabawki Kreatywne.

– Staramy się wzbogacać naszą ofertę o sklepy różnych kategorii tak, aby każdy miał możliwość zrobienia u nas zakupów. Nasi klienci to w dużej mierze rodziny z dziećmi, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć kolejny sklep z artykułami dla najmłodszych. Weekend otwarcia pokazał nam, że decyzja ta była bardzo trafiona. Marka Junior doskonale uzupełnia asortyment pozostałych sklepów, umożliwiając rodzinom m.in. skompletowanie wyprawki, począwszy od smoczka, kończąc na wózku czy foteliku samochodowym – powiedziała Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager GTC S.A.

Junior to młoda polska marka oferująca wysokiej jakości artykuły dziecięce. Asortyment sklepu uzupełniany jest ze szczególnym uwzględnieniem właściwości produktów takich, jak: bezpieczeństwo, edukacja, kreatywność i rozwój. Tak dokładna weryfikacja produktów przed wprowadzeniem ich do sprzedaży daje klientom możliwość kupienia sprawdzonych i bezpiecznych dla ich dzieci zabawek.

Zasięg Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku.

Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 000 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl