Kolejne zmiany w Galerii Korona Kielce

Systematycznie wzrastający footfall i rosnące obroty generowane przez najemców przyciągają do kieleckiej galerii Korona Kielce nowe marki.

W ostatnim czasie na liście nowych najemców obiektu pojawiła się znana polska marka biżuteryjna Briju. Nowy salon otwarto na poziomie zero w sąsiedztwie drogerii Rossmann i jedynego w Kielcach marketu Carrefour. Jest to pierwszy salon marki Briju w mieście.

– Marka Briju do tej pory nie była obecna na rynku kieleckim. Tym bardziej cieszymy się, że to właśnie nam zaufała i na swój pierwszy salon wybrała Galerię Korona Kielce. Jesteśmy galerią śródmiejską z ugruntowaną pozycją i wieloma markami premium stąd jestem przekonany, że oferta Briju spotka się z dużym zainteresowaniem klientów – mówi dla Retailnet Jakub Puchalski, Prezes Zarządu spółki odpowiedzialnej za zarządzanie obiektem.

– Obecność Briju w Galerii Korona to konsekwentnie realizowana strategia leasingowa, która kładzie nacisk na marki, które do tej pory były niedostępne w Kielcach, a wiemy że w innych lokalizacjach cieszą się dużą popularnością. Korona rozpoczęła proces repozycjonownia i remodlingu, by w pełni wykorzystać jej potencjał. Obiekt z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością. Przybywa nam zarówno zadowolonych klientów, jak i, co za tym idzie, najemców – dodaje Jolanta Kawałczewska, Head of Leasing.

Otwarcie salonu Briju w Galerii Korona Kielce jest potwierdzeniem mocnej pozycji centrum w segmencie biżuteria zegarki i upominki. W obiekcie znajdują się bowiem salony: Apart, Julita, Pandora, Skorpion, Swiss, Time Trend, W.Kruk i Yes.

Briju to polska firma założona w 1920 roku przez Jana Piotrowskiego. Dziś jest prowadzona przez czterech braci – wnuków założyciela. Technika tradycyjnego jubilerstwa przekazywana w Briju z pokolenia na pokolenie od 1920 r. widoczna jest w każdym detalu ręcznie produkowanej biżuterii. Wyróżnikami marki są precyzja wykonania i autorskie, oryginalne wzornictwo.

150 lokali handlowo-rozrywkowych w Koronie Kielce

Galeria Korona Kielce jest wielofunkcyjnym centrum handlowo-rozrywkowym o powierzchni najmu 37 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 150 lokali handlowo-rozrywkowych, w tym między innymi takie marki, jak: jedyne w Kielcach eobuwie.pl, dziewięciosalowe Multikino, Patrizia Aryton, Caterina,  Tommy Hilfiger, Pandora, Briju, Guess, Douglas, Super Pharm, 4F, Smyk Megastore, Pepe Jeans, Calvin Klein, Media Expert, CCC oraz największe w regionie Reserved.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.