UPC ma już trzy salony w zupełnie nowej odsłonie

Odmieniona koncepcja lokali operatora UPC Polska to odpowiedź na stale rosnące potrzeby klientów, oczekujących zarówno komfortowej i szybkiej obsługi podczas załatwiania swoich spraw, jak i dostępu do technologii na wyciągnięcie ręki. Pierwszy salon w nowej wizualizacji został otwarty na początku roku w Sosnowcu, a kolejne w Galerii Młociny w Warszawie i Forum Gdańsk. 

Przytulny wystrój, ciepła kolorystyka i pomocna obsługa sprawia, że już po przekroczeniu progu salonu można poczuć się swobodnie i komfortowo – jak we własnym domu. Przy dobrej herbacie, w wygodnym fotelu klienci mogą wypróbować na żywo usługi UPC i porozmawiać o ofercie. Wszystkie te rozwiązania odzwierciedlają obietnicę marki „Radość z każdej chwili” oraz trzy główne wartości firmy tj. troska, radość, pasja ku lepszemu. Koncept powstał we współpracy z pracownią Workplace Solutions Sp. z o.o.

UPC Polska w myśl zasady „załatw, poznaj, doświadcz”

W salonach postawiono na nowe, dedykowane strefy obsługi:

  • strefa z kioskiem, w której witani są klienci i gdzie można szybko załatwić swoje sprawy,
  • strefa z ekspozycją, gdzie prezentowane są usługi i urządzenia m.in. modemy i dekodery,
  • strefa obsługi indywidualnej, czyli kameralne miejsca na dłuższe rozmowy,
  • strefa domowa, w której można sprawdzić na żywo, jak działa TV mobilna, Replay TV czy inne usługi UPC Polska.

– Wierzę, że wizyty w salonach sprzedaży opartych o nowy koncept przeniosą doświadczenia naszych klientów na jeszcze wyższy poziom, co umocni naszą pozycję najbardziej rekomendowanego operatora. Cieszę się również, że nowy układ przestrzeni będzie przyjazny dla naszych pracowników. Nowa odsłona doskonale pasuje do naszej marki, łącząc w sobie aspekty związane zarówno z produktami i usługami, jakie oferujemy, jak i radością, którą przynosi korzystanie z nich – podkreśla Jarosław Pijanowski, VP Sales & Care w UPC Polska.

3,5 mln gospodarstw domowych w zasięgu UPC

UPC Polska jest konwergentnym operatorem, liderem cyfrowych usług, oferującym nowoczesne rozwiązania telewizyjne, internet oparty na światłowodzie oraz telefonię mobilną i stacjonarną dla klientów indywidualnych i biznesowych. UPC troszczy się o klientów i zaspokaja ich potrzeby w nowoczesnym świecie, inwestując w technologie przyszłości, treści i najlepszą gigabitową sieć w Polsce. Dzięki temu wprowadziło do swej oferty oparty na światłowodzie internet o prędkości 1 Gb/s. Z usług UPC korzysta niemal 1,5 mln klientów. W zasięgu sieci UPC znajduje się ponad 3,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 150 miejscowościach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.