VIVO! Lublin inwestuje w udogodnienia dla klientów i najemców

Modernizacja tarasu widokowego, zmiana identyfikacji wizualnej oraz odświeżone strefy komfortu – w 2019 roku, z myślą o klientach i najemcach, w VIVO! Lublin wdrożonych zostało wiele udogodnień i innowacyjnych rozwiązań, które poszerzyły wielofunkcyjność obiektu i zwiększyły jego popularyzację jako modnej przestrzeni publicznej.

29 listopada w centrum handlowym oddano do użytku lublinian nową inwestycję – ruchome schody prowadzące z poziomu +1 na taras widokowy, znajdujący się na poziomie +2. Spełnienie wiosennych obietnic i sfinalizowanie ostatniego punktu zawartego w przedstawionym wówczas planie zamyka kolejny etap inwestycji w VIVO!.

Firma Immofinanz, właściciel VIVO! Lublin, będzie wystawcą wiosennej edycji SCF Exhibition&Awards.

Nowe inwestycje w VIVO! Lublin

Od początku swego istnienia VIVO! Lublin skutecznie odpowiada na potrzeby  mieszkańców Lublina i regularnie wdraża innowacyjne udogodnienia poszerzające wielofunkcyjność obiektu. W ostatnim czasie w centrum handlowym sfinalizowano szereg inwestycji zwiększających zakres wykorzystania ogólnodostępnego dachu. Rozbudowany został tu plac zabaw dla najmłodszych, odświeżono strefę komfortu, nową odsłonę zyskało również kino letnie, które wyposażono w siedziska typu bean bag (wygodne fotele workowe), wykładzinę ze sztucznej trawy oraz oryginalną roślinność. Co więcej, na dachu VIVO! pojawił się tzw. „outdoor fitness” z częścią dedykowaną fanom crossfitu. Natomiast w dniu 29 listopada zostały oddane do użytku ruchome schody łączące centrum z poziomu +1 z tarasem widokowym. Jest to ostatni z zapowiadanych wiosną projektów, kończący tym samym kolejny etap zmian w centrum handlowym.

Modernizacja wnętrza i parkingów

Ponadto w 2019 roku w VIVO! Lublin zmieniony został system identyfikacji wizualnej – pojawiły się tu nowe oznaczenia, drogowskazy, tablice nawigacyjne, zmodernizowano także powierzchnie parkingów. Nowy system znaków ma na celu ułatwienie klientom poruszania się po centrum handlowym, jest też elementem odświeżenia wizerunku po etapach przebudowy strefy restauracyjnej i strefy co-working. Usprawnione zostały również pasaże handlowe, na których przygotowano strefy komfortu wyposażone w wygodne sofy ze stolikami oraz gniazdka elektryczne, dzięki którym można podładować urządzenia elektroniczne. Całość dopełnia oryginalna roślinność oraz komfortowe wykładziny.

– Oferujemy konsumentom coś więcej niż zakupy. Mając na uwadze ich zmieniające się potrzeby nieprzerwanie rozbudowujemy funkcję rozrywkowo-rekreacyjną centrum handlowego, umacniając tym samym swoją pozycję. Dzięki podjętym działaniom staliśmy się interesującym miejscem spotkań i różnorodnych form spędzania czasu wolnego. Maksymalne wykorzystanie potencjału dachu, który wyróżnia nasz obiekt na rynku lokalnym, daje nam także dodatkową przewagę konkurencyjną. Stąd szereg inwestycji, zwiększających popularność miejsca i zachęcających lublinian do odwiedzenia tego unikalnego na regionalnej mapie punktu. Spójne przedsięwzięcia zaowocowały wzrostem footfallu, co utwierdza nas w przekonaniu, że realizowana strategia sprawdza się – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, Immofinanz.

Największe centrum w portfolio Immofinanz w Polsce

VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni  38 tys. mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1,4 tys. miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor Immofinanz zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.