Ruszyła największa Biedronka w Przasnyszu

Biedronka ma dobrą wiadomość dla mieszkańców Przasnysza – już od czwartku, 12 grudnia br., mogą oni robić zakupy w nowo otwartym sklepie sieci przy ul. Piłsudskiego 89. W nowej placówce zastosowano nowoczesne i ekologiczne rozwiązań m.in. oświetlenie LED, elektroniczne czytniki cen.

Przasnyska Biedronka powstała w formacie 2.0, który oznacza zoptymalizowane, bardziej przystępne dla klientów ustawienie produktów. W sklepie zostały wydzielone strefy z pieczywem, owocami i warzywami oraz kosmetykami. Oznaczone są też moduły z artykułami promocyjnymi. Jest to jednocześnie pierwsza placówka sieci Biedronka w Przasnyszu wyposażona w specjalne stoisko mięsno-wędliniarskie, oferujące szeroki wybór produktów na wagę, które wzbogacają asortyment wędlin i mięs paczkowanych.

Biedronka w formacie 2.0

Nowa placówka w Przasnyszu ma salę sprzedaży o powierzchni ok. 912 m2 oraz 5 kas. Klienci mogą w wygodny sposób sprawdzać ceny produktów przy dwóch elektronicznych czytnikach cen. Obiekt został wyposażony w ekologiczne rozwiązania: m.in. oświetlenie LED czy przyjazne dla środowiska gazy naturalne zastosowane w urządzeniach chłodniczych. Przy sklepie znajduje się wygodny parking na 60 miejsc oraz dwa dodatkowe dla osób niepełnosprawnych. W sklepie zatrudnionych jest 18 osób.

Ten sklep to nasza wizytówka w Przasnyszu. Jest pięknie zaprojektowany, nowoczesny i wygodny, czyli taki jakiego oczekują nasi klienci. Każdego dnia na klientów czekać tu będą m.in. świeże warzywa i owoce oraz pachnące, ciepłe pieczywo, o których jakość troszczą się nasi wykwalifikowani Świeżoznawcy, czyli pracownicy tej placówki.  Z okazji otwarcia przygotowaliśmy liczne promocje i atrakcje – mówi Karolina Ulatowska, specjalista ds. relacji zewnętrznych w sieci Biedronka.

Biedronka w Przasnyszu przy ul. Piłsudskiego 89 jest czynna od poniedziałku do czwartku w godz. 6:30-21:00, w piątki i soboty w godz. 6:30–22:00 i w niedziele handlowe w godz. 9:00–20:00.

Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Na koniec pierwszej połowy br. Biedronka liczyła aż 2916 sklepów, które odwiedzało średnio 4 mln klientów w ponad 1,1 tys. miejscowościach na terenie Polski. Celem na ten rok jest 3 tys. sklepów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. W 2018 r. Biedronka współpracowała z ponad 1 tys. polskich dostawców, od których pochodziło 92 proc. produktów w ofercie sieci.

Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniając ponad 65 tys. osób, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Spółka jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Od 1995 r. Grupa Jeronimo Martins zainwestowała w Polsce ponad 14 mld zł.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.