Dwucyfrowy wzrost odwiedzalności w Galerii Korona w Kielcach

Grudzień 2019 roku to kolejny miesiąc ze wzrostem odwiedzalności w Galerii Korona w Kielcach. W tygodniu poprzedzającym święta 15 proc. więcej klientów zdecydowało się skorzystać z oferty galerii w porównaniu do analogicznego okresu w 2018 roku. Poświąteczny okres wyprzedażowy od 24 do 30 grudnia to wzrost o 17 proc.

– W szczególności cieszy nas, że wraz ze wzrostem liczby klientów, rosną również obroty najemców – mówi Jolanta Kawałczewska, Dyrektor ds. komercjalizacji Galerii Korona Kielce.

I dodaje: Footfall w 2019 r. rozkłada się na 154 lokale, co przy odpowiednio dobranym tenant-mixie, utrzymaniu odpowiedniej liczby brandów z danego sektora – różnorodności oferty, ale bez przesycenia (wzajemnej kanibalizacji) stwarza korzystne warunki do rozwoju sieci handlowych, jak i zadowolenia klientów. Położenie Galerii Korona Kielce w ścisłym centrum miasta, w otoczeniu urzędów i uczelni, to ciekawy catchment i duża liczba klientów typowych dla śródmiejskich lokalizacji. Rok 2020 będzie rokiem licznych zmian, które będą odpowiedzią na trendy w sektorze F&B, entertainment i myślę że pozwolą nam utrzymać wzrostowe wskaźniki Galerii Korona Kielce – podkreśla Jolanta Kawałczewska.

150 lokali handlowo-rozrywkowych w Koronie Kielce

Galeria Korona Kielce jest wielofunkcyjnym centrum handlowo-rozrywkowym o powierzchni najmu 37 tys. mkw., w którym znajduje się ponad 150 lokali handlowo-rozrywkowych, w tym między innymi takie marki, jak: jedyne w Kielcach eobuwie.pl, dziewięciosalowe Multikino, Patrizia Aryton, Caterina, Tommy Hilfiger, Pandora, Briju, Guess, Douglas, Super Pharm, 4F, Smyk Megastore, Pepe Jeans, Calvin Klein, Media Expert, CCC oraz największe w regionie Reserved.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.