HubStyle: współpraca z siecią Biedronka wpłynęła na styczniowe wyniki

Spółka HubStyle, właściciel popularnych marek odzieżowych Sugarfree i Cardio Bunny, w styczniu 2020 osiągnęła skonsolidowane przychody netto ze sprzedaży w wysokości ok. 2,57 mln zł. To wzrost o 303 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2019 roku. 

Na wzrost przychodów spółki HubStyle za miesiąc styczeń 2020 roku miała wpływ realizacja umowy z firmą Jeronimo Martins Polska S.A. w zakresie realizacji dostawy produktów marki Cardio Bunny do sklepów sieci Biedronka. Przychody netto ze sprzedaży w ramach wskazanej umowy w miesiącu styczniu wyniosły około 1,78 mln zł.

Przychody za miesiąc styczeń 2020 bez uwzględnienia powyższej umowy wyniosły około 786 tys. zł i były wyższe o około 23,5 proc., w stosunku do przychodów osiągniętych w styczniu 2020 roku.

Rozwój sieci sprzedaży HubStyle

Na przychody Grupy Kapitałowej HubStyle składają się przychody segmentu sprzedaży odzieży ze spółek: Sugarfree sp. z o.o. (Sugarfree) oraz New Fashion Brand sp. z o.o. (Cardio Bunny).

HubStyle prowadzi sprzedaż produktów marek Sugarfree i Cardio Bunny w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki między innymi w Białymstoku, Legnicy, Bielsko‑Białej oraz w Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

– Rozwój stacjonarnych sklepów to krok milowy w naszej działalności i konsekwencja nastawienia się na sprzedaż omnichannel i bliski kontakt z naszymi klientkami. Widzimy zapotrzebowanie naszych klientek na placówki stacjonarne, w których można obejrzeć i przymierzyć nasze produkty, jak również odebrać zamówienia ze sklepu internetowego – mówi Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży HubStyle.

HubStyle rozwija sieć franczyzową i partnerską współpracującą z kanałem e-commerce. Marka stawia na galerie handlowe, jednak nie zamyka się na inne możliwości. Preferowana powierzchnia lokalu to 80-100 mkw. Sieć jest rozwijana w oparciu o system franczyzowy.  

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.