Drogerie Natura notują rekordową sprzedaż w e-commerce

Po bardzo dobrym zakończeniu czwartego kwartału 2019 roku, Natura nie zwalnia tempa. W styczeń 2020 roku Natura wkroczyła z ponad 10-proc. wzrostem całego biznesu oraz z rekordową sprzedażą w kanale e-commerce – wzrost o ponad 300 proc.

Konsekwentne wdrażanie zmian i rozwiązań mających na celu udoskonalenie procesów sprzedażowych, marketingowych i logistycznych wpłynęło na znaczną poprawę wyniku spółki.

– Cały czas pracujemy nad wzrostem efektywności komunikacji do klienta oraz z klientem. Nieustannie poszerzamy naszą propozycję asortymentową – to wszystko owocuje coraz lepszymi wynikami sprzedaży i zadowoleniem klientów – mówi Barbara Goździkowska, Prezes Zarządu.

Blisko 300 drogerii Natura i e-sklep

Natura zapowiada, że pierwsza połowa roku będzie obfita w kolejne zmiany i wdrażanie następnych etapów strategii, a przez cały rok będzie skupiała się na generowaniu kolejnych wzrostów sprzedaży w dostępnych kanałach oraz szukaniu nowych rozwiązań mających na celu rozwój biznesu.

Natura to jedna z największych sieci drogeryjnych na polskim rynku. Od ponad 20 lat cieszy się zaufaniem i sympatią klientów oraz partnerów handlowych, czego potwierdzeniem są wysokie pozycje zajmowane w plebiscytach branżowych oraz liczne nagrody. W asortymencie Natury znajdują się kosmetyki wiodących marek oraz liczne marki dostępne wyłącznie w drogeriach sieci. Znak „tylko w Natura” to gwarancja wysokiej jakości w rozsądnej cenie. Sieć posiada blisko 300 drogerii stacjonarnych oraz w drogerię internetową.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.