CCC wprowadza projekty w zakresie digitalizacji i automatyzacji firmy

Grupa CCC, zgodnie z przyjętą strategią GO.22, wdraża projekty digitalizacji i automatyzacji w firmie, w tym robotyzację  procesów biznesowych. W siedzibie spółki rozpoczął pracę robot OLAF, który weryfikuje zgodność rachunków kontrahentów z numerami zgłoszonymi na tzw. Białej Liście (udostępnianej przez Ministerstwo Finansów). W niedługim czasie będzie również uczestniczył w migracji danych do SAP oraz wysyłaniu korespondencji finansowej.

Jest to pierwszy robot CCC przygotowany w technologii UiPath i kolejny krok w procesie transformacji cyfrowej Grupy prowadzącej do usprawniania procesów i poprawy rentowności.

CCC inwestuje w nowe technologie

RPA pozwoli na minimalizację błędów oraz odciąży wysokiej klasy specjalistów z wykonywania powtarzalnych, niedopasowanych do ich eksperckich umiejętności prac. Umożliwi to pracownikom skupienie się na bardziej odpowiedzialnych zadaniach, co w efekcie przełoży się także na obniżenie kosztów. Weryfikacja rachunków kontrahentów to pierwsza robotyzacja w firmie. W koszyku zadań robota znajduje się również weryfikacja i uzupełnianie danych na potrzeby migracji do SAP oraz  korespondencja masowa dotycząca faktur i dokumentów rozliczających.

Wdrażanie robotyzacji w Dziale Finansów CCC rozpoczęliśmy w III kwartale 2019 roku. Podjęliśmy decyzję, że zrealizujemy ją w technologii UiPath RPA wykorzystywanej do automatyzacji procesów. Wybór dostawcy, projekt procesu, development i testy systemu zajęły nam niecałe 3 miesiące. W najbliższym czasie planujemy rozwijać robotyzację w Centrum Usług Wspólnych w Polkowicach, za którą odpowiedzialny będzie Dział Ciągłego Doskonalenia – mówi Agnieszka Mielcarek, Dyrektor ds. Finansowych CCC S.A, nadzorująca cały proces.

W ubiegłym roku wdrożyliśmy z powodzeniem kilkadziesiąt projektów IT. Nowe narzędzia usprawniają m.in. zarządzanie łańcuchem dostaw oraz polepszają jakość informacji zarządczej. Wszystko po to, by naszą organizację jeszcze bardziej nakierować na potrzeby naszych klientek i klientów. Zgodnie z przyjętą strategią, kontynuujemy zaawansowany proces transformacji cyfrowej, dzięki czemu mamy potencjał do dalszego rozwoju i możliwość szybszego reagowania na dynamiczne zmiany w otoczeniu rynkowym. Chcemy być firmą maksymalnie skoncentrowaną na kliencie. RPA pozwoli nam odciążyć nasze zespoły z powtarzalnych prac i dedykować specjalistów do ambitnych, eksperckich zadań – mówi Marcin Czyczerski, Prezes Zarządu CCC S.A.

Blisko 1,2 tys. sklepów CCC na świecie

Spółka CCC za realizację strategii sprzedaży wielokanałowej została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2020 w kategorii Omnichannel/New Technology.

CCC S.A. jest najszybciej rozwijającą się spółką obuwniczą w Europie. Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl SA, Grupa CCC jest również liderem e-commerce na rynku obuwia w Europie Środkowo-Wschodniej.

Grupa CCC posiada blisko 1,2 tys. sklepów w 29 krajach Europy i poza nią. Grupa CCC posiada własne fabryki obuwia skórzanego w Polsce, zatrudnia ponad 15 tys. pracowników i rocznie sprzedaje ok. 50 mln par obuwia. Prestiż i wiarygodność finansową podkreśla obecność spółki na GPW w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek zaliczanych do WIG 20. Produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Vogele).

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.