Sieć restauracji Orzo wchodzi do Wrocławia

W marcu br. ruszy kolejna, piąta już restauracja sieci Orzo. Tym razem inwestor postanowił zainwestować w nowe miasto. Nowy lokal zostanie otwarty w biurowcu przy placu Nowy Targ 28 we Wrocławiu.

Aktualnie działają cztery lokale Orzo people-music-nature – dwa w Warszawie (Centrum Koneser i pl. Konstytucji) oraz po jednym w Poznaniu (Garbary) i Krakowie (Zabłocie). Wszystkie lokale Orzo people-music-nature wyróżniają się przestrzenią, którą wypełniają oczyszczające powietrze rośliny i naturalnym jedzeniem.

Od lewej Maciek Żakowski, Piotr Kwaśniewski i Marcin Wroński

– Pomysł na Orzo zrodził się w sposób naturalny. W aspekcie architektonicznym Orzo wyróżnia się mnogością zieleni. Są to rośliny specjalnie wyselekcjonowane, znajdujące się na liście NASA. To rośliny, które w sposób najlepszy oczyszczają powietrze, a część z nich jest wykorzystywana nawet na stacjach kosmicznych. To nasz ukłon w stronę dbania o naturalne środowisko. Mając świadomość, że klimat jest mocno zanieczyszczony, że coraz częściej i więcej mówi się o negatywnym wpływie smogu chcieliśmy stworzyć miejsce, które będzie blisko natury, a jednak w centrum największego miasta w Polsce. W ślad za naturą w wystroju idzie też natura na talerzu. Postawiliśmy na świeże, modne, naturalne produkty w menu. Karta podporządkowana jest zasadzie i filozofii kuchni comfort food. To typ kuchni niezobowiązujący, powstały w oparciu o ofertę street food połączoną z elementami kuchni z basenu Morza Śródziemnomorskiego. Podsumowując, połączyliśmy w karcie to co jest najbardziej pożądane przez młode pokolenie czyli burgery, pizze, pasty i sałatki podane w sposób nowoczesny z użyciem zdrowych produktów, świeżych i egzotycznych przypraw – mówili po otwarciu pierwszej restauracji jej pomysłodawcy Marcin Wroński i Piotr Kwaśniewski.

Pierwsza restauracja Orzo powstała w miejscu działającego od 2014 roku lokalu Aioli na Placu Konstytucji. Nazwa Orzo wywodzi się z języka włoskiego i oznacza jęczmień, ale też rodzaj specjalnego makaronu także serwowanego restauracji. Grupą docelową sieci są ludzie w wieku 18-35 lat. Czyli ludzie młodzi, którzy nabrali nawyków spotykania się i spędzania wolnego czasu w restauracji. Dla których ważne jest nie tylko zdrowe menu w atrakcyjnych cenach, ale także klimat i styl miejsca.

Sieć w przeciągu kilku lat urosła do czterech placówek – kolejno po Warszawie, zadebiutowała w Krakowie a następnie z Poznaniu. Oba lokale mają ok. 600 mkw. powierzchni i działają w kamienicach w sąsiedztwie uczęszczanych ulic. Plany ekspansji są bardzo ambitne. Jak zapowiadali w rozmowie z Retailnet właściciele sieci – marka będzie rozwijana zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Restauracja Orzo
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.