Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Maxi Zoo otworzyło 44. sklep w Polsce

Maxi Zoo – popularna w Polsce sieć specjalistycznych sklepów dla zwierząt,  27 lutego br. otworzyła 44. sklep w Polsce. Nowy sklep Maxi Zoo jest  zlokalizowany w parku handlowym Piast w Piastowie przy ul. Warszawskiej 1.

Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska

– W naszych planach na ten rok jest otworzenie kolejnych min. 10 nowych  sklepów, przede wszystkim koncentrujemy się na aglomeracjach w których mamy już nasze sklepy i marka jest rozpoznawalna. Naszym celem jest zdobywanie coraz większego udziału w danym lokalnym rynku – mówi Grzegorz Kaprzyk, Head of Real Estate Management w Maxi Zoo Polska.

I dodaje: Drugim ważnym obszarem naszego rozwoju to  miasta w których nie ma jeszcze sklepu Maxi Zoo, niewiele już ich zostało i w związku z tym w  najbliższych tygodniach finalizujemy kolejne  umowy najmu.

Dynamiczna ekspansja Maxi Zoo

W najbliższych tygodniach spółka otworzy swój drugi sklep w Szczecinie w nowo powstającym parku handlowym przy ul Mieszka, trwa również budowa kolejnego sklepu w Łodzi.

Aktualnie spółka dysponuje łącznie 44 sklepami działającymi w kilkunastu miastach, m.in. w: Szczecinie, Poznaniu, Katowicach, Opolu, Sosnowcu, Białymstoku, Wołominie, Piasecznie, Lublinie, Wrocławiu, Bytomiu, Gdyni, Swarzędzu, Tychach, Krakowie, Rzeszowie , Łodzi, Milanówku, Zabrzu, Tarnowie, Zielonej Górze, Kaliszu,  Radomiu czy Płocku. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep internetowy – https://www.maxizoo.pl. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w dwunastu krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo, generując rocznie obroty na poziomie 2 mld euro.

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 6 tys. produktów znanych firm zawsze w niskich cenach oraz produkty marek dostępnym wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria). Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Maxi Zoo to sklepy wielkopowierzchniowe. Średnia powierzchnia lokalu to ok. 500 mkw.