Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

[TYLKO U NAS] Ruszył pierwszy sklep stacjonarny Fitanu.com. Martes Sport zapowiada rozwój nowego konceptu

Po czasowym zamknięciu handlu, wraz ze wznowieniem pełnego funkcjonowania obiektów handlowych, swoje działanie w katowickiej Silesia City Center rozpocznie sklep stacjonarny Fitanu.com. To wyczekiwana i potrzebna inwestycja w sektorze sklepów sportowych Premium. Właścicielem Fitanu.com jest Grupa Kapitałowa Martes Sport. 

Konsekwencją funkcjonującego od dwóch lat kanału sprzedaży online Fitanu.com jest otwarcie jego stacjonarnych punktów w największych miastach w Polsce, a w przyszłości również poza jej granicami. Duża dynamika kanału online dała podstawy do zweryfikowania potrzeb konsumenckich, i tym samym przyspieszyła decyzję o wdrożeniu sprzedaży hybrydowej, która w obecnych i przyszłych realiach jest nieodłącznym elementem pomyślnie działającego biznesu.

Jak deklarują przedstawiciele spółki, nowy koncept Fitanu.com, w największych miastach, będzie mógł działać w tych samych centrach handlowych co sklepy Martes Sport. 

Koncept Fitanu.com łączy sprzedaż online z offline

Bezpośrednim efektem takiego działania jest osiągniecie synergii pomiędzy sprzedażą tradycyjną i internetową, a tym samym stworzenie sieci prestiżowych sklepów sportowych , posiadających w swojej ofercie towary najlepszych sportowych marek.  W portfolio Fitanu.com. znajdziemy min.: Ralph Lauren , EA7 (Emporio Armani), Napapijri, Guess, Helly Hansen, Lego wear, Nautilus , Quicksilver, Puma, O’Neill, Adidas, Nike, Fila, Superdry, Billabong, Columbia, Jack Wolfskin, The Northface , Craft, ’47, New Balance , Salomon , Atomic ,Rossignol , Arena , DC i wielu innych. 

Sklepy stacjonarne Fitanu.com. to nowoczesne punkty sprzedaży, których koncept został przygotowany we współpracy z pracownią Schwitzke Górski, z pełnym uwzględnieniem Customer Experience zdobytego w ponad piętnastoletniej działalności Grupy Kapitałowej Martes Sport. Efektem pracy projektowej jest zupełnie nowy design zastosowany w katowickim sklepie Fitanu.com.

Czytelna komunikacja, dobór kolorów, podział sklepu na działy tematyczne, oraz prosta, ekskluzywna estetyka to elementy, które mają zapewnić klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe. Dzięki tradycyjnej formie sklepu, klient nie traci kontaktu z produktem, może dokonać oceny tu i teraz, oraz zdecydować o ostatecznej formie zakupu na miejscu lub z dostawą do domu w trybie online.

Założeniem jest, aby sklepy Fitanu.com. uzupełniły segment sportowych sklepów Premium. Stały się na rynku uzupełnieniem, a nie konkurentem dla istniejących już w prawie 400 lokalizacjach sklepów kojarzonych przede wszystkim z atrakcyjna ceną Martes Sport.

– W największych miastach, niewykluczone będzie bowiem działanie w tych samych galeriach handlowych, tych dwóch, docelowo bardzo różnych konceptów sportowych. Staną się dla siebie wzajemnie doskonałym uzupełnieniem, pewnego rodzaju „dźwignią handlową”. Tam gdzie w przypadku sklepu Martes Sport będą oferowane produkty najdroższe, tam w Fitanu.com. zaczynać się będą najtańsze – mówi Tomasz Barchański, Expansion Director w Martes Sport.

Obecnie, sprzedaż offline jest, oraz pozostanie doskonałym uzupełnieniem a wręcz stanie się nieodzownym pomostem we współpracy sprzedaży detalicznej. Sprzedaż hybrydowa gwarantuje i umocni w przyszłości wzajemną współpracę tradycyjnego handlu detalicznego ze sprzedażą online. To klient, który w całym cyklu sprzedaży jest jego najważniejszym ogniwem, zdecyduje ostatecznie o formie zakupu , a sprzedawca będzie zobowiązany sprostać jego wymaganiom. Grupa Kapitałowa Martes Sport dołoży wszelkich starań, aby ten cel osiągnąć.

Martes Sport rozwija sieć sklepów także zagranicą

Martes Sport to największa polska firma z prywatnym kapitałem w branży sportowej pod względem osiąganych przychodów. Firma w ciągu 15 lat osiągnęła rozmiary ekspansji osiągnęła liczbę prawie 400 sklepów na mapie Polski. Martes Sport rozwija się także w Czechach i Rumunii. Spółka prowadzi również sprzedaż internetową poprzez sklepmartes.pl i fitanu.com.

Martes Sport zajmuje się sprzedażą odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych renomowanych marek (m.in. : Arena, Hi-Tec, Magnum, Martes, Iguana, Nike Accessories, Brugi, Colmar, Elbrus, IQ, AquaWave, Coolslide, Huari, Bejo). Grupa Kapitałowa Martes Sport od wielu lat we wszystkich segmentach działalności rozwija się w sposób ciągły i stabilny. Firma ta należy do liderów na rynku odzieży sportowej w Europie Środkowej i Wschodniej, mając w dorobku wiele prestiżowych nagród.