Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Search Results for deichmann-obuwie-sp-z-o-o/

[WYWIAD] Wojciech Normand, Deichmann: będziemy przedłużać umowy najmu w centrach handlowych

Należy podkreślić, że całe portfolio sklepów Deichmann w Polsce działa prawidłowo. Ponadto stabilna sytuacja finansowa spółki, a także perspektywy dalszego rozwoju powodują, że konsekwentną zasadą będzie przedłużanie umów najmu w centrach handlowych. Tym bardziej, że wybierane przez nas lokalizacje, były zawsze rzetelnie analizowane pod względem potencjału odwiedzalności, siły nabywczej klientów. Dlatego nie dostrzegamy szczególnych zagrożeń dla przyjętej przez nas strategii – mówi w rozmowie z redakcją retailnet.pl […]
guess-focus-mall

Focus Mall Zielona Góra poszerza ofertę segmentu premium

W Zielonej Górze nastąpiło otwarcie pierwszego w regionie salonu Guess. Tym samym niezwykle popularna wśród klientów marka dołączyła do grona blisko 100 najemców galerii Focus Mall, poszerzając ofertę mody, obuwia i akcesoriów segmentu premium. Salon Guess w Focus Mall to lokal o powierzchni 232 mkw., zaaranżowany w minimalistycznym koncepcie marki. Oferuje szeroki wybór odzieży z najnowszych kolekcji, m.in. linię Guess Jeans oraz Activewear, a także obuwie, biżuterię, […]

Centrum Handlowe Auchan Komorniki z marką 4F

Grono najemców Centrum Handlowego Auchan Komorniki powiększyło się o polską markę 4F. Od 16 września klienci obiektu mogą kupić odzież codzienną i sportową oraz akcesoria sportowe z najnowszych kolekcji w salonie firmowym 4F o powierzchni ponad 200 mkw. Jest to 8 lokalizacja marki należącej do OTCF S.A. w obiektach zarządzanych przez zespół Nhood Polska. Centrum Handlowe Auchan Komorniki w czasie ponad 20-letniej obecności na wielkopolskim rynku obiektów handlowych […]

Tenant Mix VIVO! Stalowa Wola wzmocniony przez silny multibrand

W drugiej połowie maja mapę najemców VIVO! Stalowa Wola powiększył multibrandowy salon HalfPrice. To pierwsza w mieście lokalizacja sieci handlowej w koncepcie off-price, należącej do Grupy CCC. Na powierzchni blisko 988 m kw. znajdziemy produkty od ponad 1 000 światowych marek. Salon HalfPrice w VIVO! Stalowa Wola oferuje duży wybór popularnych światowych brandów dostępnych w kategoriach takich jak odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, perfumy, zabawki […]

EPP: trzy nowe marki w zamojskiej Twierdzy

Zamojska Galeria Twierdza poszerza swoją ofertę w segmencie mody męskiej oraz uzupełnia asortyment dla osób aktywnych fizycznie. Do grona najemców dołączyła polska marka odzieżowa KUBENZ oraz Olimp Store, oferujący bogaty wybór odżywek i suplementów diety. Natomiast sklep sportowy Martes Sport przeniósł się do nowej lokalizacji na ponad dwukrotnie większą powierzchnię. – Z badań wynika, że centra handlowe stanowią ważną destynację zakupową dla wielu kategorii […]
half-price-veneda

HalfPrice otwiera pierwszy sklep na Podlasiu

Należąca do EPP Galeria Veneda po raz kolejny wzbogaca swoją ofertę i stawia na popularny koncept off-price Grupy CCC. Nowo otwarty salon HalfPrice, proponujący różnorodny asortyment w cenach obniżonych nawet o 80%, to pierwsza i jedyna lokalizacja marki w Łomży i całym regionie. Najemca zajął lokal o powierzchni 1311 mkw. Mieszkańcy Łomży i okolic, którzy szukają markowych produktów w atrakcyjnych cenach, od piątku, 24 września, znajdą je w sklepie HalfPrice w Galerii Veneda. […]
nowa-stacja

HalfPrice dołącza do grona najemców Nowej Stacji w Pruszkowie

Jesienią w centrum handlowo-rozrywkowym Nowa Stacja zostanie otwarty salon HalfPrice, w którym klienci będą mogli znaleźć szeroką gamę produktów znanych marek w bardzo atrakcyjnych cenach. Sieć oferuje odzież, obuwie, akcesoria, kosmetyki, zabawki oraz wyposażenie i dodatki do domu. Jednocześnie Nowa Stacja wprowadza pewne zmiany w układzie sklepów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i najemców. Otwarcie salonu HalfPrice to znakomita wiadomość dla wszystkich, którzy chcą kupować dobrej jakości, […]
halfprice-m1-krakow

Metro Properties rozszerza ofertę M1 Kraków o sklep marki HalfPrice

Metro Properties rozszerzyło portfolio najemców krakowskiego centrum M1, wprowadzając sklep marki HalfPrice. Nowoczesny koncept kategorii off-price uzupełni ofertę mody, obuwia, kosmetyków, zabawek i artykułów dla domu. HalfPrice w centrum M1 w Krakowie zajęło powierzchnię 1385 m² w głównym pasażu obiektu. Sklep został zaprojektowany w jasnych kolorach z dominującą bielą i szarościami oraz mocnym światłem. Wszystkie pro-dukty zostały w przejrzysty sposób podzielone kategoriami na: odzież, […]