Search Results for zalando/
Zalando: Polska jest sercem naszej rozwijającej się europejskiej sieci logistycznej
Zalando świętuje zawieszenie wiechy na dachu nowego centrum logistycznego w Bydgoszczy Tradycyjna wiecha zawisła nad nowym centrum logistycznym Zalando w Bydgoszczy wybudowanym przez Panattoni Nowe centrum logistyczne jest odpowiedzią na zwiększone zapotrzebowanie na szybsze dostawy dla rosnącej bazy klientów Zalando Lounge. Dwa obiekty Zalando, w Bydgoszczy i Białych Błotach, stworzą łącznie ponad 4 000 miejsc pracy. Polska, z pięcioma centrami logistycznymi Zalando, jest sercem rozwijającej […]
Zalando aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody
Po bardzo udanym finansowo 2020 roku, Zalando znacząco podnosi swoje ambicje i dąży do zwiększenia GMV do ponad 30 miliardów euro do 2025 roku. W perspektywie długoterminowej, firma aspiruje do obsługi ponad 10 proc. europejskiego rynku mody wartego 450 miliardów euro. W 2020 roku, Zalando osiągnęło 10,7 mld euro GMV, co oznacza wzrost o 30,4 proc. rok do roku, dzięki rekordowemu poziomowi pozyskiwania nowych klientów i znakomitym […]
Kazar razem z Zalando wdraża usługi wielokanałowej realizacji zamówień
Zalando wprowadza ZEOS umożliwiając markom i detalistom zarządzanie ich sprzedażą wielokanałową w Europie za pomocą jednej, zintegrowanej platformy. Wśród marek, które uczestniczą w tym pilotażu jest Kazar.
Zalando radykalnie zmniejsza liczbę zwrotów
Dzięki połączeniu technologii i ludzkiej wiedzy Zalando zmniejszyło liczbę zwrotów związanych z nieodpowiednim rozmiarem o 10%. Klienci Zalando cieszą się jednym z najbardziej kompleksowych asortymentów modowych na rynku, liczącym przeszło 1,6 mln produktów od ponad 6000 marek. Przy tak dużym wyborze z pomocą użytkownikom przychodzą technologie Zalando, wspierając ich w odkrywaniu szerokiego asortymentu i dokonywaniu najlepszych modowych zakupów. – Chcemy, aby każdy z ponad 49 milionów […]
Zalando podsumowuje 10 lat na polskim rynku
Od debiutu Zalando, jednej z wiodących europejskich platform modowych i lifestylowych, minęło już 10 lat. Pierwszą rzecz w Polsce kupiono 24 sierpnia 2012 roku, dokładnie o godzinie 11:06. Co to było? Sportowe szorty. To, że pierwszy zakup należał do kategorii sportowej okazało się być dobrą wróżbą dla Zalando. Od tego momentu ta kategoria, jak i pozostałe, zaczęły zdobywać coraz więcej klientów wśród polskich miłośników mody. Daniel Rogiński, […]
Zalando wprowadza nowe funkcje zmniejszające liczbę zwrotów związanych z rozmiarami
Zalando wprowadza funkcję pomiaru ciała, aby pomóc klientom w znalezieniu odpowiedniego rozmiaru. Klienci w regionie DACH (Austria, Niemcy i Szwajcaria) otrzymają rekomendacje dotyczące rozmiaru oparte na ich rzeczywistych wymiarach, po wykonaniu dwóch zdjęć.
Zalando wprowadza pierwszego asystenta mody opartego na technologii ChatGPT
Technologia OpenAI pozwala klientom na zadawanie pytań z wykorzystaniem własnych pojęć i słów związanych z modą, co pomaga w bardziej intuicyjnym poruszaniu się po szerokim asortymencie Zalando. Pierwsza wersja beta asystenta zostanie udostępniona już wiosną.
Zalando jednoczy branżę i konsumentów i inwestuje w segment Pre-owned
Zalando dalej inwestuje w segment Pre-owned, rozszerzając ofertę na Austrię, Czechy, Danię, Finlandię, Irlandię, Włochy i Szwecję. Zalando, wiodąca europejska platforma internetowa poświęcona modzie i stylowi życia, publikuje raport: „Do tanga trzeba dwojga: Jak branża mody i konsumenci mogą zniwelować lukę pomiędzy postawami a zachowaniami w zakresie zrównoważonego rozwoju w modzie”. Raport analizuje lukę pomiędzy poglądami a realnym działaniem i pokazuje, że wielu klientów ma problemy z przełożeniem […]
Zalando notuje wzrost i poprawę rentowności w pierwszym kwartale 2023 roku
W pierwszym kwartale wolumen sprzedaży brutto Zalando wzrósł o 2,8%, przychody wzrosły o 2,3%.
Firma osiągnęła próg rentowności na poziomie skorygowanego EBIT, w porównaniu do zeszłorocznych -52 milionów euro.
Polska to jeden z najważniejszych rynków dla Zalando
“Polska to jeden z najważniejszych rynków dla Zalando, a obecność polskich marek w naszej ofercie jest kluczowym elementem naszej strategii"- mówi Daniel Rogiński, GM CEE, Zalando.
Zalando po 10 latach obecności w Polsce ma ponad 100 polskich marek
W roku ubiegłym liczba aktywnych klientów Zalando wzrosła o 6%, do ponad 51 milionów, a program lojalnościowy Zalando - Plus, w porównaniu z rokiem poprzednim ponad dwukrotnie zwiększył liczbę członków - do ponad 2 milionów.
Zalando promuje polskie marki. Rusza pierwsza kampania pozycjonująca
Rusza pierwsza kampania pozycjonująca wyłącznie polskie marki na Zalando. Celem jest zwiększenie widoczności polskich brandów na tle szerokiej oferty platformy. Zdjęcia realizowane były w Warszawie.