komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
komercjalizacja i zarządzanie centrami handlowymi
M1 Łódz stawia na rozwój oferty. Do grona najemców dołączyła sieć dyskontów Action. 24 kwietnia otworzy swój sklep. EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Fall.
Sieć NKD umacnia swoją pozycję na rynku polskim. Otworzyła czwarty sklep we Wrocławiu. Zlokalizowany jest w Galerii Kiełczowskiej. NKD zapowiada już kolejne otwarcia.
W 2025 roku planujemy inwestycje na poziomie 100–120 mln euro, dążąc do osiągnięcia portfela o wartości pół miliarda euro w dwa lata - zapowiedział Błażej Jurkowski, Newgate Investment.
Thai Wok rozwija się również poprzez modernizację istniejących placówek. Sieć zakończyła renowacje restauracji w Centrum Handlowym Centrum Riviera (Gdynia) oraz Galerii Północnej (Warszawa).
24 kwietnia sieć drogerii dm otworzyła nowy sklep w Galerii Modlińskiej. Nowa placówka oferuje 490 mkw. powierzchni sprzedaży. To już 55. lokalizacja dm w Polsce i 4. w stolicy.
W I kw. br. ruch wzrósł rdr. tylko w placówkach convenience – o 5,2%. Z kolei zmniejszył się rdr. w supermarketach – o 5%, hipermarketach – o 3,2%, a także w dyskontach – o 3,1%.
Sklepy online zdobywają dziś klientów nie tylko ceną i ofertą, ale i indywidualnym podejściem. Kobiety częściej niż mężczyźni robią zakupy online 2-3 razy w miesiącu (66% kobiet vs. 58% mężczyzn).
23 kwietnia otwarto rozbudowaną część Parku Handlowego Karuzela w Puławach. Symbolicznym momentem otwarcia nowej przestrzeni było uruchomienie sklepu Reserved w najnowszym koncepcie marki.
Wg Cushman & Wakefield w I kw. rynek nieruchomości handlowych złapał chwilowy oddech pod względem nowej podaży. W budowie znajduje się jednak najwięcej powierzchni od sześciu lat.
Ochnik otworzył nowy salon – tym razem w Galerii Wiślanka w Żorach. Salon ma powierzchnię blisko 245 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem aranżacyjnym.
Posnania po raz kolejny objęła rolę opiekuna Kolejki Parkowej Maltanka. To partnerstwo z MPK Poznań podkreśla zaangażowanie Posnanii w rozwój lokalnej infrastruktury.
Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Niedawno wzmocniła się o dwa nowe koncepty. Na poziomie +1 pojawił się HypnoCasa. Z kolei na poziomie -1działa Open Golf Club.